Recenze (245)
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Ve světě, kde existuje Game of Thrones, Ray Donovan, House of Cards, 11.22.63, .... lidé tečou z tohohle.
Čtyři v tom (2013) (seriál)
Výborný dokument, který mě ovšem utvrdil v tom, že opravdu nikdy nechci rodit! :-)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Matthew Vaughn nezklamal, ani v nejmenším a plus ještě přidal nejlepší ohňostroj v dějinách!!!!
Nákupní maniačky (2013) (pořad)
Něco jako naše Prostřeno, jen jde o oblékání. Žádnou hloubku nebo uměleckou hodnotu v tom člověk hledat nemůže, ale pro pobavení je to super. Nejlepší na celé show je Maroš Kočišík, jeho komentáře jsou na těch pomyslných 5*.
22 Jump Street (2014)
Za geniální závěrečné titulky musím tu čtvrtou hvězdičku přihodit.
Hon na lišku (2014)
Deprese......děsivého podivína v podání Carella chci co nejrychleji vymazat z hlavy
Úsvit planety opic (2014)
Zpracování je na jedničku, o tom žádná. Bohužel pokud jde o samotný příběh, ten mě chvílemi až nudil. Stejně jako mě jednička posadila na zadek, dvojka mě nechala chladnou.
Slídil (2014)
Mrazivý a působivý thriller s vynikajícím Jakem Gyllenhaalem, který je na hereckém vrcholu.
Týden v ringu (2014) (pořad)
a není to třeba parodie na publicistické pořady?
Kdo přežije - San Juan del Sur – Blood vs. Water (2014) (série)
Jedna z nejslabších řad, dost možná i ta vůbec nejslabší. Oproti fenomenální 28.sérii je San Juan del Sur propad o milion příček dolů.