Recenze (91)
And While We Were Here (2012)
velmi dobre aj velmi slabucke momenty...sex pod perinou juchuu juch ako lacne vyjadrenie stavu manzelstva plus dalsich vela klise chrstnutych nam do ksichtu...zial ani more ani itaaaalia nedodala filmu nic sexy a dobrodruzne ale hlavnej postave to stacilo na prehodnotenie zivota a to je podstatne ;)
Tři zahrady za domem (2010)
kamera ma celkom dostala a hudba dodala filmu dalsi rozmer svojou rusivostou...long island je riiiiiiť...
Odpojit (2012)
bolo to riiiadne monumentalne...prelinanim dejov a stylom trosku evokuje mamoth/babel...tu vsak ezachranujeme svet a a neziiizame na globalne skazy....aasi by som najprv hadal, ze to natocila zena lebo cely film sa niesol aj v duchu "fuj fuj zle, zlee muzske ego"....
Tajné hrátky (2013)
preliiinajuca sa sceena " paarty muzi/zeny" so svojou roztrasenou, znepokojujucou kamerou posobila ako komicky ulet k danskej dogme a bola dost nepodarene vytrhnuta z dovtedajsieho plynutia a formy...nevyslo no
To je Martin Bonner (2013)
klasicka nezavislacina zo Sundance...hlavna postava (Bonner) nesie dost nepovedaneho o jej minulosti a to je pre pribeh a emocnu gradaciu nosne...
Nebraska (2013)
ciernofarebnost tomuto filmu vobec nepridala, nijak nezmenila atmosferu ani "nepodfarbila" vypoved...a take "The Straight Story" od Lyncha tomuto celkom nakopava rit....
O dve slabiky pozadu (2004)
uf jeden z tych slovenskych filmov kedy len nemavnem rukou, ze alsia sracka a vzdaam sa...tymto filmom som presiel celym a dost ma rozladil..velmi, velmi slabeee...potencial tam pritom bol ale spracovanie je viac ako zleee...rozbity scenar, nevyrazne nudne obrazy ktore nezachrani ani cert a pekelne brany a ine ohnostroje a efekty...podme dalej, hudba? to co bolo? amaterske a iritujuce beaty davajuce filmu este lacnejsi naaadych...herecke vykony priemerne, nadabovane otrasne a ten francuz nadabovany slovakom tak to uz bolo vela aj na dva kone...tolkoto riadkov kritiky som este nezosypal asi na ziadny film na csfd..ale tento film si o to KOLEDOVAL!
Citlivá na dotek (2013)
akokolvek je ten film zvlastny :) tak excelentne vyobrazuje mentalne pochody a momentalny zivotny styl ludi severozapadu USA...
Koupili jsme ZOO (2011)
myslim, ze to bol celkom vyyykon to dopozerat...
12 let v řetězech (2013)
sibe mi alebo to bolo uplne o nicom? :D oskarovka ako vysitaaa och...normalne ma ten film nasral...hlavny hrdina tam len guulal tymi ocami...toto je od mcqueena jeden zbabely grc hrajuci na istotu...hanba