Recenze (906)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Mám rád celou sérii, ale tento díl zdá se mi nejslabší.
Bakaláři - Úspory (1972) (epizoda)
Po smrti Mistra Menšíka šla česká komedie pod kytičky s ním. Kdo po něm vás dokázal tak pobavit? Představte si toto amatérské cvičení bez jeho přítomnosti- bezbřehá nuda!
Dede (2017)
Jedno ze 100 míst, kde bych nikdy nechtěl žít.
Contratiempo (2016)
Přesmažené jak bramborák z tržnice Sapa.
Zimní bratři (2017)
Pan režisér bude patrně severská obdoba Zdeňka Trošky. Tolik obnažených a mnohdy trčících penisů jsem viděl naposledy ve filmu 30 chlapců pro Sandy. Jinak atmoška patřičně hustá, hudební doprovod i lokace seversky ponuré, co více si přát.
Restaurace (1983) (TV film)
Socialistická soft erotika - Zdena Hadrbolcová zcela bez závoje v kombinaci s restauračním pornem - hovězí na víně s dvojkou červeného 24.40 Kčs!!!
Rodinné štěstí (2016)
Nemám rád, když jsem jako divák odsouzen trpět. V tomto případě mě neskutečně lezl na nervy hyperaktivní synek a liberární výchova jeho matky. No, nechtěl bych být v kůži otce hostitelské rodiny.
Pevné pouto (2009)
Lehce zapomenutelný film, pochválit musím ovšem úžasnou babičku Sarandonovic.
Mon trésor (2004)
Bezvýchodně depresívní snímek o dvou zoufalých ženách na samém sociálním izraelském dně. Představitelka matky se tak vložila do své role, že mě byla neskutečně protivná od samého začátku. A dcérenka? Inu zoufalé ženy dělají zoufalé věci. Nevím, zda to byl záměr tvůrců, ale bylo mi zcela jedno. jak ty dvě dopadnou (určitě blbě).
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Michael Bay tentokrát natočil čistokrevný americký vlastenecký plakát. Byť řemeslně dobře zpracovaný. Pět agentů CIA odšpuntuje několik desítek džihádistů vyzbrojených RPG i minometem a to podržte se lidičky, pouze s dvěma oběťmi !!!