Recenze (22)
Poltergeist (2015)
Opět se potvrdilo, že pokud má tady film špatně hodnocení , je vynikající. Skvělé efekty, herci . Výborné duchařské scény...
Kurz manželské touhy (2021)
Překvapivě pohodový mix komedie s detektivní zápletkou
Věc: Počátek (2011)
Měl jsem určité obavy ze zbytečnosti natáčení tohoto filmu. Ty ale byly rozprášeny hned od začátku. Dobře odvedená filmařská hororová práce. Film ovšem nemá žádný vrchol jede si ve stejně nasazené linii, ta je naštěstí dosti vysoká, takže 80% rozhodně ANO.
Loupež po italsku (2003)
Výborná krimi s hvězdným obsazením. Od začátku do konce jsem se skvěle bavil. Svižná jízda
Temný rytíř (2008)
Nejpřeceňovanější film roku. Batman byl vždycky něčím výjimečný a hlavně to byl komiks což už teď ani z poloviny neplatí. Spíše dobře udělané akční krimi s výborným Ledgerem, ale na Batmana je to málo. Zlaté staré časy Tima Burtona!!!
Mrtvý sníh (2009)
I když 100x obehraný námět s partou juniorů na opuštěné chajdě, zpracování se mě hodně líbilo. Jednoduchý děj, slušní herci. Zábavná zom-com. Napětí, humor, dobře zvládnuté scény. Rozhodně lepší průměr, vřele doporučuji fandům tohoto žánru.
Co je doma, to se počítá, pánové... (1980)
Jedna s nejlepších komedií 70ých let. Koncert Fr. Peterky a spol. Smál sem se vždycky a směju se i po letech.
Tahle země není pro starý (2007)
Perfektně natočené kriminální drama. Film chytne a do konce nepustí. Ale víc než to mě vzala postava zabijáckého klid'ase Antona v podání J. Bardena (oscar za vedl.roli), herce s obrovským charisma a velkou bambitkou.
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Film mě velmi příjemně překvapil. Dobře zvládnutá sci-fi-comedy s parádní zápletkou a skvostným hereckým obsazením...nadčasové. 90%
Avatar (2009)
Viděl jsem v cinestaru ve 3D a stálo to za to...efekty, kamera, střih. Cameron opět dokázal, že umí točit velké filmy. Jenom děj byl docela předvídatelný s docela jasným koncem.