Recenze (8)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Nemôžem pochopiť ako môže mať toto na CSFD 81 percent , to si môže pustiť akékoľvek americké akčné béčko a budem sa baviť viac a trvať to bude menej. Otrasný scenár o tom ako skinhead , američan, ženská ktorá je s američanom tehotná ,ženská na motorke ,černoch , japonec ,dvaja brazilčania, americký policajt a bloňďatá policajtka kradnú peniaze mafiánovi v Riu a celá podplatená polícia z Ria a priľahlích okresov ich nemôže chytiť. Inak keď za športovým autom ťaháte 20 tonový trezor tak ho za žiadnych okoľností nespomalí. Jednu hviezdičku dávam zo súcitu.
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Po 167 dieloch nemôžem inak , nečakl by som že anime ktoré bolo na začiatku celkom dobré sa zlepší na niečo takéto . Pôvodný naruto bol celkom dobrý , začiatok shippudenu bol trochu lepší ale teraz je to asi jedno z najlepších anime aké som kedy videl.Aj keď to trochu kazia fillery ale aj tie začínajú byť zaujímavejšie.
Survive Style 5+ (2004)
Takto divný film som ešte nevidel , ale nenapadá ma aké iné hodnotenie ako 5 by som mohol dať.
Dylan Moran: Like, Totally (2006)
Najlepšie bolo ako sa Arnold stal guvernérom kalifornie.
Deadman Wonderland (2011) (seriál)
Aj keď počiatočné nadšenie trochu vyprchalo po 12 častiach musím povedať že to je stále jedno z najlepších anime aké som kedy videl.Výborné postavy ,dej animácia len nechápem tú cenzúru, v prvých častiach dosť nenápadnú (začernené okraje) ale neskôr strašne do očí bijúcu hlavne v 12. časti.Zostáva len dúfať že tak rýchlo neskončí.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Dôkaz toho ako sa dá seriál úplne pokaziť.Tých páť hviezdičiek je za prvých 26 dielov.
Wanted (2008)
Ako môžu nazvať filmom podľa komiksu film ktorý má s komiksom spolocne meno hlavného hrdinu a názov? Zatial čo komiks bol rýchly ,akčný ,vtipný, a navyše paródia na superhrdinské komiksy. Film je blobosť s nezmyselným dejom niekde na úrovni megapiraňe. ps: V komikse nikto dráhu striel ohýbať nevedel.
Mechanický pomeranč (1971)
Môj prvý Kubrick ,predlohu som nečítal ale po tomto by som si ju asi prečítať mal.