Recenze (62)
Žáby k zulíbání (2006)
Průměrný film i příběh, který nijak zvlášť nezaujme, ale jako oddechovka dobré.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Jeden z nejlepších (pokud ne nejlepší) seriálů poslední doby. Obdivuju, jak je možné vymyslet tolik dalších vtipných historek. Není díl, u kterého bych se nezasmála. Plných pět *.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Není to špatné, člověk se u toho místy i zasměje. Tak úplně mi to nesedlo, což bude ale nejspíš proto, že Earlem nahradili moje oblíbené HIMYM... 4 * si zaslouží.
Tvoje, moje a naše (2005)
Jistě, podobných komedií už tu bylo nepočetně mnoho, ale když jsou vtipné a dá se na ně jakžtakž koukat, tak proč ne. A na tuhle se, alespoň podle mě, koukat určitě dá.
Román pro ženy (2004)
Jediná věc od Viewegha, která mě celkem bavila. Není to film, který bych chtěla vidět víc než párkrát, ale považuju jej za celkem koukatelnou oddechovku.
Terminál (2004)
Terminál je jeden z těch filmů, na které se musím dívat pokaždé, když je vysílají. Ale od takového "pana režiséra" se to už dá čekat. Skvělí herci a hlavně dokonalý, originální příběh, u kterého ty dvě hodiny opravdu vydržíte sedět.
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Jeden z nejlepších pořadů České televize.
Láska nebeská (2003)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Ti nejlepší herci, krásná Anglie, spousta spletitých dějových linií a zajímavých postav a ústřední téma láska.. nic jiného než plných 100%..
Letuška 1. třídy (2003)
Obyčejné, průměrný příběh, na který se ale dá docela v klidu koukat.
Los serrano (2003) (seriál)
I když jsem viděla jen několik dílů, Los Serrano se mi líbí. Můžu jen říct, že předloha našich Horákových je rozhodně mnohem lepší než to, co vzniklo u nás...