Recenze (20)
Reportáž psaná na oprátce (1961)
... Hrušínský je ovšem skvělý!!
Opravdová kuráž (2010)
... no, film funguje asi jako Pan Tau na Divokém západě, to děcko se tam prostě nehodí...
Sociální síť (2010)
... popravdě řečeno..., docela nuda: první třetina je věnována dramatickému klikání a ajťáckým komentářům o padlých sítích, druhá se zaostřuje na administrativní přestřelky při projednávání žalob ... a poslední je něco jako Prci, prci prcičky pro intelektuály /holky, večírky, fet, hodnej kámoš + zlej kámoš/. Opravdu jsem se nudil...
Žid Süss - Film bez svědomí (2010)
šablonkovitý film... jádro dost lopotného vyprávění tvoří kostrbatá charakteristika herce Mariana, jeho portrétování je ale rozředěno řadou náčrtkových vedlejších motivů, takže žádný Brandauerův Mefisto se nekoná... Právě nesoustředěnost na hlubší záběr vnitřího zápasu herce taveného diktaturou ministerstva propagandy film shazuje; epizodní postavy jsou typizované, až hanba: manželka velitele koncentračního tábora je sexuální masochistka /vzrušuje ji představa soulože se židem/, služka v domě hlavního hrdiny je slídivá záporačka, která se z donašečky vypracuje na SS-weffen-modchen atd. Film místy vyvolává velké rozpaky /opravdu se židovští navrátilci z koncentráků stávali bossi lynčovacích komand?/, jediné, co opus povyšuje nad průměr, je mimořádně vroucí uchopení role ministra Goebbelse /M. Bleibtreu/: to je výkon srovnatelný s B. Ganzem v Pádu třetí říše! P.S. Tematicky příbuzný Protektor je o dvě hvězdy lepší! Rozhodně!
23 (2007)
...nuda...
Zítra se bude... (2010) (divadelní záznam)
...pokládat to za Hřebejkův řadový filmový počin asi nelze, potřeba je ale vyzdvihnout, že se podařilo filmově zafixovat mimořádný divadelní projekt, který se v Kolowratu provozuje pro cca 80 diváků, a má proto minimální radius; chudák pan Menzel, který se zřejmě mimoděk zhostil role prominentního diváka )))
Poslední vládce větru (2010)
... po prdících stromech ve Stalo se přichází Poslední vládce větrů... co ten Shyamalan s tím vzduchem pořád má...?
Počátek (2010)
... no... od začátku to šustilo papírem, až hanba. Řada recenzentů tady vydává za scenáristickou a režisérskou genialitu zběsilou a místy až arogantní kompiziční hru na to, kdo autorovi vystačí... Má to švih, výborné efekty, ale na Matrix to v žádném případě nestačí... Di Caprio má navíc za sebou mnohem zajímavější roli v Prokletém ostrově, který vlastně řeší stejné téma poztrácené identity... mno, ale je to béčko v luxusním obalu, tak co...
Predátoři (2010)
...mix Kostky a původního Predátora... nechápu, jak na tenhle scénář mohli ulovit herce formátu Brodyho, dialogy stupidní, logika "putování" pražádná ... Zklamání...35%
Lijavec (1997) (divadelní záznam)
... slušný seminář, ale hra asi nejslabším dílkem z dílny SCS... politická satira nějak nezafungovala...