Recenze (63)
Atomová katedrála (1984)
Jirka Krampol v životní formě :-)
Bakaláři - Kbelík (1981) (epizoda)
..... a zase jste .. koupily veku !!! :-)
Bohové musí být šílení (1980)
Naprosto kouzelnej filmeček, viděl jsem ho snad stokrát a přesto se mu od plic zasměju i po stoprvní :-)
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Nehorázná sračka!!!
Coco (2017)
Další skvost od Pixaru
Čarovný kamínek (2019) (TV film)
Moc hezké masky
Černí baroni (2004) (seriál)
Jednoznačně lepší než film. Andrej Hryc se na Terazkyho hodí líp a Bolek Polívka hraje vlastně sám sebe :-)
Doktor Martin - Nový ředitel (2016) (epizoda)
Luděk fakt pobavil :-)
Dracula (1992)
Nej zpracování Drákuly...
Dynastie Nováků (1982) (seriál)
Strašná kravina