Poslední recenze (16)
Flash (2014) (seriál)
Ze začátku průměr, až trochu moc naivní, ale s rozvojem celkové zápletky to jde díl od dílu nahoru a ke konci série to pro mě už není jen oddechovka, ale těším se na další díl:)
Dobrodružství Kocoura v botách (2015) (seriál)
Po pilotu jsem myslel, že to vzdám, ale jelikož jsem měl k dispozici všechny díly najednou, pokračoval jsem. U dílů 2-4 jsem se opravdu bavil! Tedy pokud člověk přistoupí na formu a úroveň seriálu. Až tak pro děti mi to nepřišlo. Je tam zapracovaných hodně slovních hříček a i když to jsou tradiční zápletky, jsou pojaté nevšedním způsobem. Ve výsledku to tedy neurazilo, párkrát jsem se dobře zasmál nebo minimálně ocenil tu myšlenku tvůrců, takže vzhledem ke stopáži je to dobrá oddechovka.
30 minut po půlnoci (2012)
Laaaaangweilig.... Film pro Amíky. Někdy mi to přišlo skoro až jako hraný dokument. Ne, trochu přeháním, výkony atd nepůsobily jako z dokumentu,ale to tempo vyprávění ano. Trailer je vlastně jen posledních asi 30-40 minut filmu. Nicméně jako informační film o tom, "jak že to tedy asi bylo" tak proč ne. Herecký výkon hlavní hrdinky ano, ale nominace filmu jakozžto celku? WTF ani náhodou.