Recenze (289)
Sněžné bratrstvo (2023)
Nelze jinak.. uz jen z respektu ke vsem ucastnym.
Top Gun: Maverick (2022)
Dostalo mě to.. nostalgie, napínavý scény.. vůbec mi nevadil americký happy end. 5*
Arnold (2023) (seriál)
Klobouk dolu pred Arnoldem.. American dream at it´s best
Kukačky (2021) (seriál)
Proste 5
F1: Touha po vítězství (2019) (seriál)
Nikdy jsem nebyl extra fanousek F1. Tenhle serial to ale zmenil a ted odpocitavam dny do dalsich zavodu. Nejlepsi mi na tom prislo poznani jednotlivych jezdcu.. mozna jsem to nesledoval proto, ze jsem nevedel komu fandit. Ted mam hned nekolik favoritu a naopak i par jezdcu, ktere fakt nesnesu (Max, Leclerc,...) a nahlednuti do fungovani jednotlivych tymu a jak pracuji, spolupracuji behem zavodu je opravdu tresnicka na dortu. Epizoda z S03 s Gaslym a Grosjeanem byli absolutni top! Uzasne sportovni okamziky. 5*!
Derek (2013) (seriál)
Melancholicka, sucha, vtipna, bozi vec. Gervais tady predvedl co je opravdu zac. Skvelej scenarista, resiser, herec
Ricky Gervais: Humanity (2018) (pořad)
V dnesnim korektnim Svete je tohle jako pohlazeni po dusi. Humor ve sve nejlepsi podobe
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (série)
Druha serie je opravdu narez!
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Wow, tak takovej nasup okorenenej nostalgii ze staryho Overlook jsem fakt necekal. 4,5* bomba
Králíček Jojo (2019)
Strasne vtipny, strasne smutny, strasne dojemny. Strasne dobry!