Recenze (376)
Smiley (2012)
Film podle prastarého memu, který vlastně ani skutečný meme není. Slasher, který není dost špatný na to abych se u něj opravdu bavil.
Perverzáci (2011)
Poměrně slušné tři exploit povídky v hodně vlažném tempu se slušným obsazením a velmi uspokojivým zakončením poslední z nich.
Prometheus (2012)
Měl bych se o filmu rozepsat jako většina ostatních zde? Nejspíš ano, ale FUCK THAT. Díky Ridley za výbornou podívanou a teď už zbývá jen čekat na director's cut ... a pro ty, kteří nevydrželi do konce titulků http://www.weylandindustries.com/timeline
Resident Evil: Odveta (2012)
Ačkoli nebo možná právě proto, že sérii RE miluji by tento film měl být uzamčen do trezoru, hozen do Mariánského příkopu a Anderson veřejně popraven. Nechce se mi vůbec věřit, že tuhle totálně přepálenou a nelogickou slátaninu dal do kupy režisér jehož filmy sleduji téměř vždy s nadšením. Samozřejmě prvoplánové 3D scény na každém rohu stejně jako slow motion, atd nemohly odvézt mou pozornost od tragického obsazení a hereckých výkonů ... nehledě na scénář, který snad muselo tvořit 10 lidí nezávisle na sobě a Anderson to nakonec akorát šoupnul do mixéru a čekal co z toho vyleze. Říkejte si co chcete ale zlatý Uwe Boll, který zabíjí mé oblíbené herní postavy s humorem ikdyž hodně specifickým. Tak a teď už jenom čekat na RE6: Terminator edition
Warrior (2011)
Opravdu jsem teď v rozpacích jak o tomto snímku smýšlet. Na jedné straně skvělá ústřední trojice Hardy, Edgerton, Nolte a na straně druhé klasické sportovní klišé plné patosu a místy až neúnosné teatrální naivity. Nejspíš se mi tenhle typ filmů už dosti zajídá.
Avengers (2012)
No a je to tu znova přesně tak jak to mám rád, nejdřív pořádný hype a potom desítky známmých vychvalujících film až do nebe. Po následném opadnutí všech vášní se teprve pouštím do jámy lvové já a hle co nevidím. V první polovině filmu dostává samozřejmě hlavní slovo zápletka odlišnost charakterů mých oblíbených postav se projevují a všechno je pod precizní taktovkou načasováno a servírováno v přesně odměřeném množství, tak proč u toho neslintám blahem? Abych pravdu řekl, tak fakt je ten že na 4 hvězdy u mě Avengers vystoupali až za 5 minut dvanáct v poslední zhruba hodině. Tato líbivě propracovaná, přehledná a místy vtipná akce mi vykouzlila úsměv na rtech.
Transformers (2007)
Blockbuster podle Baye, který možná ještě předčil mé očekávání.
Transformers 3 (2011)
Tak nevím jestli je to k pousmání a nebo spíš k pláči. Tohle je klasický Bay plný výbuchů, nablýskaných věcí (prakticky úplně všech), všech těch 'cool' průletů kamery atd, atd snad jen divokých střihů ubylo. Co ovšem ubylo také je zábava, v této megalomanské stopáži se opravdu najde jen pár úsměvných momentů a akce už je taky dost okoukaná a nezachrání to ani slušný hudební podklad. Opravdu se nechci dočkat toho co nám pan Michael předvede v dalším dílu transformers či bad boys
Constantine (2005)
Ani nevím proč jsem se tomuto filmu tak dlouho vyhýbal ... líbivý vizuál, skvělý Reeves kterému zdatně sekunduje pořád svůdná Rachel Weisz a satan s charismatem Davida Copperfielda :-)) Nemůžu říct, že bych se nebavil to vůbec ne ale něco tomu chybělo takže hodně silné 3* (téměř 4)
WWE: You Think You Know Me - The Story of Edge (2012)
Když se řekne spear vybaví se mi Goldberg, když se řekne rated R tak to nemůže být nikdo jiný než Edge. Tolik vzpomínek a skvělých momentů. Pro kohokoliv kdo má rád wrestling je tohle snad povinnost