Recenze (405)
Agora (2009)
Veľmi to pripomínalo niektoré motívy ktorým sa venuje Umberto Eco vo svojich románoch.
Saw 4 (2007)
Štvorka celý príbeh komplikuje, prekopáva a obracia naruby. Aby som príliš nespoileroval poviem len že sa nejedná o sequel, ale tzv. "midquel" a že keď je niečo ukázané na začiatku tak to ešte neznamená, že sa to chronologicky udialo ako prvé. Saw séria berie pojem skladačka vážne a aplikuje ho na jednotlivé diely filmu.
Srbský film (2010)
Priznám sa, čakal som že to bude drsnejšie.
Tvář (2009)
Truffaut, vtáci, odrazy v zrkadle a skle, tancujúca Salome, natáčanie filmu o nej, smrť matky, jej duch, hviezdy francúzskeho filmu, starý známy Hsiao-kang (u ktorého som po troch filmoch konečne pochopil, že je režisérovým alter-egom) + všetko čo milujem a nenávidíte na Tsai Ming-liangových filmoch.
Miluji tě k sežrání (2001)
jebe vám?
Temná hvězda (1974)
Tak trocha paródia na Divnolásku a Vesmírnu Odyseu, hlavne však sladkobolne depresívny lo-fi zážitok, na ktorý len tak ľahko nezabudnem. Vysím ve vzduchoprázdnu, mám v duši prázdno.
Survival of the Dead (2009)
Ten koniec!
Princezna a žabák (2009)
:D :D :D :D :D :D :D
Max a maxipříšerky (2009)
hipster faggotry
Rec 2 (2009)
Príliš hysterickí herci, príliš priposraná zásahová jednotka, občas príliš filmová kamera (kto normálny by snímal ľudí spredu, postupujúcich dopredu, teda išiel chrbtom do neznáma v takejto situácii?). Ináč spokojnosť.