Recenze (44)
Monty Python živě (převážně) (2014)
To nejlepší z MP, lepší rozlučku jsme si asi nemohli přát.:)
Velmi uvěřitelné příběhy (1991) (seriál)
velmi depresivni, predvidatelne a nadhodnocene pribehy
Sviňák (2013)
V-Ý-B-O-R-N-É...jsem Welshofil tak je mé hodnocení asi dost zaujaté, ale musím konstatovat, že tohle je po dlouhé době film co se mi fakt líbil, měl spád, od srdce jsem se u něj zasmála a dokázala se vžít do hlavní postavy (mimochodem velmi dobře zahrané)...takže z mého pohledu nadšení a ráda se na něj kouknu znovu a znovu a znovu...:)
Sama doma (1998) (pořad)
Asi nejsem ve správné fázi degenerace mozku abych tento pořad dokázala ocenit, ani jako kulisa k vaření či žehlení to totiž není dobré...prostě mě to nebavilo, nebaví a doufám že nikdy bavit nebude. :)
Sama uprostřed noci (1989) (TV film)
Působí to na mě místy amatérsky a celkově dost zastarale, prolínání s večírkem dle mého někdy zbytečné a závěr nedotažený. 1* za výborného Matáska, asi bych se od něj nechala ukecat. :)
Avengers (2012)
z meho pohledu americka splacanina s co nejvetsim poctem superhrdinu, po lobotomii mozna prijemna podivana...1* za snahu a efekty...
Miś Uszatek (1975) (seriál)
kouzelna pohadka, uzasny slovensky dabing a uvodni pisnicka, skoda ze to nedavali i jako ceskeho vecernicka :)
Rammstein: Ohne Dich (2004) (hudební videoklip)
Ich werde in die Tannen gehn, Dahin wo ich sie zuletzt gesehen...povedena skladba i klip :)
Bambuľkine dobrodružstvá (1982) (seriál)
člověk asi musí být pedofil aby sem tu tohle "dílo" líbilo...1* za snahu o poučnost
Prosincoví kluci (2007)
film ze škatulky "neurazí, nenadchne"...