Recenze (110)
Den trifidů (2009) (TV film)
Kniha je taková moje srdcovka :) i přesto, že film nebyl nikterak dobrý, 3* si zaslouží za skvělou atmosféru, která ale byla lepší v knize.
Králova řeč (2010)
Firth se popral s rolí koktajcího krále vskutku bravurně, dále na mě zapůsobilo prostředí přepichových venkovských sídel ... a také audio doprovod, takže to nám dělá krásné 4*
Firefly (2002) (seriál)
Dostat pod ruku někoho z FOXu, který může (aspoň z části) za zrušení seriálu Firefly, tak mu dám TAKOVOU! Ale teď k seriálu samotnému. Firefly je ...... no prostě je to náramě vtipné, akční ale hlavně jsou zde dobře vyváženy dva prvky a to sci-fi a wester :) Opravdu velká škoda, že seriál byl předčasně zrušen.
Thor (2011)
Kenneth Branagham se popral se svým prvním velkým akčním filmem vskutku bravurně, samotným výběrem hlavního protagonisty- Chrise Hemswortha, se přiblížil k většímu úspěchu, protože Thora zahrál tak přesvědčivě, že kdyby mi tenhle blondýn začal tlouct do hlavy, že je Bůh Blesku tak bych mu to sežral i s navijákem. 80 %. HAMMER TIME !!! ////// Aj na podruhé jsem se skvěle bavil, prostě stručně a jednoduše .... tento film nemá chybu, tedy aspoň pro mě.
Hledá se Nemo (2003)
Po X letech neztrácí své kouzlo a stále má co nabídnout. Úžasně vizuálně vymazlené animované dobrodružství, která pobaví. Opravdu jedna z nejlepších Pixarovek !
Bílá vdova (2000)
Jsem velmi příjemně překvapen :) Milá, příjemná a vtipná komedie, která rozhodně neurazí.
Vanishing on 7th Street (2010)
Ze začátku to vypadalo velmi slibně avšak scénář a herecké výkony to totálně zabily .... Přesto mi Vanishing on 7th Street připomělo hru Alan Wake.(která byla mimochodem 1000x lepší)
28 týdnů poté (2007)
Mě se druhý díl líbil více než první. Přesto, že se tam pár nelogičností našlo, stále to stojí za zhlédnutí.Těším se na 28 months later ...
Troopers (2011) (seriál)
College Humor umí :)
Svolení (2004)
Co pak asi bude odstavec 20 ? :D