Recenze (110)
The Lords of Salem (2012)
od tohodle dementa jsem neviděl ještě ani jeden dobrej film...
Pí a jeho život (2012)
jéé, nádherná pohádka. Po dlouhý době moc přijemný film...
Sinister (2012)
Americký horory jsou pořád dokola. Nic novýho. Prostě blbost
Přežít! (2005) (seriál)
Některý příběhy jsou fakt masakr......
Sněhurka a lovec (2012)
Kristen Stewart je nádherná, ale hrát neumí......
Prosíme přetočte (2008)
Blbost. Zjistil jsem, že nenávidím Jacka Blacka.
Zabiják Joe (2011)
Tak nevim, mám z toho takový rozporuplný pocity. Ten závěr to hodně zkazil. Pravda je, že na tenhle snímek nezapomenu jako na ticís jinejch a je to takovej Tarantinovskej film a tak dávám 4 hvězdy.
Bitevní loď (2012)
Den nezávislosti a transformers v jednom. Nejlepší scéna je hned na začátku filmu s tou bagetou, pak už je to klasický sci-fi podle amerických not.
Kniha křtěná krví (2010)
Totální, blbá a nudná megasračka.... Očem to vlastně bylo????
Černobylské deníky (2012)
Tak výbornej námět a tak zmrvený....