Recenze (3 315)
Jack Ryan - Náklad (2019) (epizoda)
……
Jack Ryan - Chlapec (2018) (epizoda)
.....
Jack Ryan - Inshallah (2018) (epizoda)
....a sken na rozlišovanie tvárí by na letisku nebol...? :).....kdepak soudruzi z NDR udělali chybu :)
Jack Ryan - Zdroje a metody (2018) (epizoda)
.....to tempo viazne ....počiatočný rozbeh spomalil....
Jack Ryan - Vlk (2018) (epizoda)
...domrvili ste to - ale zazneli v tejto časti aj múdre slová (aké som ešte nepočul - takto - "na plnú hubu" v kinematografii - zrejme aj preto tam musela byť z Ameriky protiváha.....) - ako v tom aute -francúzsky policajt to pochopil......
Smrt v patách (1988)
...
Sunset Boulevard (1950)
.......pozerateľný film, zaujímavý, ale viac ako tri hviezdy nie.....predsa rok 1950 je tam cítiť...rozhodne Billy Wilder má pre mňa ďaleko lepšie filmy.....
Hádej, kdo je vrah (2022)
....ten koniec len podčiarkol neschopnosť celého filmu.....
Podfu(c)k (2000)
....typický film od Ritchieho....aj trocha humoru - aj akcie....po čase som prehodnotil a zvýšil na tri hviezdy ....ok....
Práskač (1962)
.......mám rád staré filmy ,ale toto nie - to je ako tá rozprávka ....a všetci nakoniec zomrú...tak toto teda nemusím.