Recenze (2 094)
Zimní prázdniny (2023)
Komorni konverzacni drama, ktere nenudi, diky promyslenemu scenari muzou herci excelovat zejmena P. Giamatti.
Wonka (2023)
Překvapení ! mě se to líbilo, možná k tomu přispělo i to, že tam hráli samí staří známí....Umpa Lumpy mělo být víc.
Chudáčci (2023)
Zajímavý způsob, jak sdělit myšlenku, vizuál nápaditý... Obdivovatelkou však nebudu, poetika Lanthimose je zneklidňující, navíc směšné pohyby mentálně nedospělé osoby mi evokovaly pocity zneužití. Souhlas Ydrosten .....kolika lidem došlo, že Mark Ruffalo sexuálně zneužíval asi tak 10ti letou mentálně postiženou dívku ...... Já bych Oscara dala Lily Gladstone nebo Annette Bening, to byly výkony v životní formě.
Noelin deník (2022)
Kdyby to nebylo tak polopatické a nemělo to logické lapsy, bylo by to docela fajn. Scénář psal asi nezadaný chlap, jo , je to tak. Pro Justina Hartleyho mám slabost z časů This is us.
Griselda (2024) (seriál)
Trojitá matka má pro strach uděláno, neleká se nepřátel, bojuje jako lvice. Po shlédnutí díla o narkobaronech/baronkách, chválím osud, že jsem něco takového nemusela žít.
Ferrari (2023)
Tajný život Enza. Dramatický život. Pro mě zajímavé, nové informace. Dle mého ve filmu exceluje Penélope Cruz.
Nesnáším tě, lásko (2021)
Romcom klasika.
Irské přání (2024)
To bylo plytké, místy až trapné, L. Lohan už je za zenitem... Jedna za Irsko, hezky jsem zavzpomínala na Moherské útesy.
Režim - Pomník (2024) (epizoda)
Jako má to nabito, ale zatím se nechytám.... K. Winslet role sedí.
Zpívej 2 (2021)
Pecka ! Určitě ještě lepší než jednička, prostě famózní show, nápadité, vtipné. Charakterizace postav jedinečná. Už jsem to viděla dvakrát...