Recenze (640)
Superman: Man of Tomorrow (2020)
Zame pecka, po dlouhé době se ukázal i Lobo
Palm Springs (2020)
Žeru filmy, kde je časová smyčka. Palm Springs řadím mezi ty nejlepší jako jsou: Zdrojový kód, Na hraně zítřka, Na Hromnice o den více, Všechno nejhorší 1 a 2.
Věční rivalové: Kočky a psi (2017) (TV film)
Hyeny se toho nebály...
Anelka: Nepochopený střelec (2020)
Neskutecnej hrac
Host (2020)
Drsný, mohlo být delší, za mě horror měsíce.
H0us3 (2018)
Spanelaci mě stále mile prekvapujou
Dobrodružství do neznáma (2019) (seriál)
Skvěléj dokument
Black Water: Abyss (2020)
Žeru filmy s krokodylama
Poslední lovci v Ekvádoru (2013) (TV film)
Krásnej dokument z Amazonie
Jie wen 4: Wan ťie pchien (2019)
A Bruce Lee!!!! Hell yeah!!!! A "Boyka"