Recenze (640)
Metamorphosis: The Alien Factor (1990)
Kříženec Leviathan a Vetřelce. Za mě neskutecna pecka, už to jedu po druhé
Noční anděl (1990)
Démon s pěknýma kozama, co chce jen prcat a vraždit, no tohle je vata 😂😂😂
Strach (1990)
Jasnovedkyne, co vidí jak seriovi vrazi zabíjí, se snaží s policií je chytit.. Nadprůměrnéj horror
Daddy's Girl (2018)
Průměr horror, znovu už bych se na to nepodíval..
Prokletá vesnice (2019)
Trošku nečekanej konec, celkem drsnej příběh...
La Llorona (2019)
Díky temne atmosféře 4hvezdy
Pekelná jáma (1985)
Klasické horror béčko z 80 let, dost nahoty :)
Asi to ukončím (2020)
Neskutečne psycho film, hlavně díky perfektním hereckým výkonům.
Centigrade (2020)
To byl ale stupidní film....
Volej mámu! (2019)
Strašná trubka ta hlavní hrdinka...