Recenze (19)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Jakožto milovník rozšířené verze Pána Prstenů nemůžu dát jinak, než 5 *. Výjimečné dílo by mělo být co nejvěrněji prezentováno i ve filmové podobě. Kniha Hobit si to zasloužila a naštěstí to tak vidíl i Peter Jackson ;-) Už se těším na další díly a hlavně na to víkendové odpoledne, kdy si to s přítelkyní pustíme od příběhu "neočekávané cesty" až po návrat "zase zpátky" :)
The Art of Flight (2011)
Bomba! Jakožto zarytý dlouholetý lyžař dávám jasných 5 hvězd. Úžasná příroda, freeride.. skvěle natočené záběry doplněné stejně tak skvělým soundtrackem. O tom tenhle film je a to je dobře. Kdo neholduje sportu a hledá u všech druhů filmů nějakou složitou zápletku nebo myšlenku by měl podle mě tento film vynechat - zbytečně by tady kazil hodnocení :)
Lost Highway (1997)
Hodně zajímavé.. mozek pracoval, ale celé to teda nepobral :) zatím 4/5 - kouknu na to ještě párkrát než to pochopím celé (pokud to jde pochopit tak, jak to zamýšlel Lynch) nebo dokud to nevzdám - pak možná přihodím hvězdičku :)
Zločiny a poklesky (1989)
Nejhorší film Woodyho Allena, který jsem zatím viděl.
Machete (2010)
Planeta Terror bez zombieků :) Prostě to stojí za to...
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Jeden z mála filmů, u kterého jsem opravdu usnul... na druhý den dokoukáno a nemám v plánu se k tomu někdy vracet.
Paříži, miluji Tě (2006)
Některé povídky jsou pěkné, nekteré bych při dalším shlédnutí asi rovnou přeskakoval. Na mě jsou ty povídky prostě moc krátké a opravdu špatný český dabing hodnocení asi nepomohl..
Záhada Blair Witch (1999)
Opravdu nechápu, co je na Záhadě Blair Witch zajímavého, že má 72%. Ano, sice je natočený zvláštním způsobem, ale co dál? Hlavní postavy (jediné) běhají po lese a nadávají. Jediná akce je na konci - poslední 2 minuty. To bylo taky asi jediné místo, kde jsem se tehdy ve svých 13-14 letech bál u tohoto "skvělého filmu". A není to tím, že bych byl nějaký nebojsa, spíše naopak.. U takového Kruhu jsem se například bál víc (a dokonce dýl, než jen 2 minuty na konci filmu)!
This Is England '86 (2010) (seriál)
Slušné pokračování výborného filmu. Už se tu sice neřeší rasismus, ale je z toho spíše "4 dílná telenovela o skinech" (myšleno v dobrém). Malinký spoiler - Combo se nakonec objeví ve 3. dílu :)
Síla country (2010)
O hvězdičku slabší Walk the Line, ale i tak stojí určitě za to. I když nejsem fanoušek country, tak soundtrack Walk the Line jsem si stáhl a poslouchal pár týdnů po jeho shlédnutí, tady mě ta hudba rozhodně tak neohromila.