Recenze (1 787)
Aberdeen (2000)
No dóóóst dobré, Stellan Skarsgard je jako vždy super a nemám co už k tomu dodat 95%
Absolutní moc (1997)
Na Eastwooda dost slabé ale dá se na to koukat
Absolutní nula (2006) (TV film)
Mega mega hloupost
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Když jsem viděl Ace Venturu před 18 léty poprvé tak jsem řval smíchy no dnes už né ale jde stále o výbornou komédii, některé scény jsou doslova geniálni například návštěva blázince, ale Jima Carreyho mám osobně raději ve vážných rolích Muž na měsíci, Thruman show.
Adaptace (2002)
Až to bolí jak se Nikolas Cage herecky znemožnil po tomto perfektním snímku v mnoha hovadinách nevalné úrovně a dnes můžeme jen vzpomínat na staší filmy, Spike Jonze je perfektni režisér a je jen škoda že natáčí tak málo snímku
Addamsova rodina (1991)
Výborný černý humor skvělé napsané a zahrané postavy, Barry Sonnenfeld převedl legendárni serial do filmové podoby jak nejlépe šlo a divák se nenudí ani minutu.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Dokonalost sama, vše již bylo mnohokrat řečeno. 100% PS:děkuji pane Olřichu Lipský
Aeon Flux (2005)
Filmové utrpení u které si člověk říká co ještě hloupějšího jde natočit, no vždy se něco najde ale Aeon Flux je trapný hnus.
Aféra Concorde (1979)
Když jsem to viděl poprvé před 22 léty tak jsem byl napnutý jak struna dnes asi už ne ale Aféra Concorde je slušně odvedený zástupce akčního dramatu té doby.
Agatha Christie's Poirot - Smrt na mysu (1990) (epizoda)
David Suchet se pro roli Poirota doslova narodil a jde to vidět na všech filmech, Smrt na mysu je jedna z nejlepších části celé Tv. série. Agatha Chrristie by byla určitě ráda za tak výborné zpracováni jejich knih.