Recenze (953)
สาวลับใช้ (2020)
Ale jo. Příjemná změna 100x zrecyklovaného žánru.
Antebellum (2020)
Černý muž pod bitchem otrokáře žil? Lee musi vzteky rotovat v hrobě! Pomalu by to už chtělo něco nového nemyslíte?
Ava: Bez soucitu (2020)
Trošku se Honzovi s Kolinem divím, že do toho vůbec šli.
Mulan (2020)
Ne, tak tohle se nepovedlo.
Vlak do Busanu 2 (2020)
Bylo nebylo, před 4 roky se korejcům podařilo natočit originální, neotřelý a docela zábavný horror. Letos bohužel jakékoliv nadějné vyhlídky úspěšně zprasili tímto pokračováním.
Tajemná zahrada (2020)
Zbytečná věc, která zaujala vizuálem ale ničím víc.
Black Water: Abyss (2020)
No zkuste se na to podívat krokodylima očima: taky by mně asi nakrklo, kdyby mi do baráku lezli cizinci.
Archiv (2020)
Ono by to možná i fungovalo, nebýt toho, že závěrečný twist s klidem pohřbí jakoukoliv, do té doby pracně budovanou, atmosféru.
You Should Have Left (2020)
Naprosto průměrná věc, u které si zitra uz nevzpomenu ani na název.
Open 24 Hours (2018)
Schizofrenií tu podle všeho trpěl hlavně scénárista, jinak si tuto sračku nedokážu vysvětlit.