Oblíbené filmy (10)
Kult hákového kříže (1998)
Kmotr (1972)
Jedne z najsilnejších emocionálnych zážitkov aké som kedy zažil. Al Pacino je neuveriteľný, ale Marlon Brando pôsobí ako keby nebol z našej planéty. Už nikdy nevznikne film tak dokonalý ako je tento.
Věc (1982)
Mám rád filmy, ktoré dokážu vtiahnuť do príbehu. A pri tomto som sa naozaj cítil akoby som pobehoval na základni. Fantastická atmosféra, ktorej sa môže rovnať minimum filmov.
Pravdivá romance (1993)
Tak tento film ma fakt dostal. Od skvelých hercov (u mňa kraľoval Dennis Hopper), cez zhuleného Brada Pitta až po fantastickú hudbu (hlavne tá skvelá optimistická ústredná hudba :)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Mechanický pomeranč (1971)
Úžasne depresívny film. Skvelá hudba, skvelí herci, skvelý príbeh.
Amélie z Montmartru (2001)
Cítim, že po tomto filme je svet zasa o niečo krajší.