Recenze (172)
Agresivní virus (2014) (seriál)
Po pátém dílu definitivně končím. Skvělý a neokoukaný námět a slušný rozjezd prvních dílů totálně hyzdí otřesné herecké výkony, béčkové zpracování a celkově je to vlastně jen další upatlaná upířina.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
První sezóna byla super, ale ke konci až moc překombinovaná. Druhá sezóna byla naprosto parádní. Třetí se už nemůžu dočkat !
Archer (2009) (seriál)
Prostě jo ! Humor Archera není pro každého, ale jeho hlášky stylu "That was totally ninja!" mě vždycky dostanou do kolen :D Netradiční animák, kterej šlape vlastní cestou a rozhodně stojí za to mu dát šanci !
A-Team: Poslední mise (2010)
Za 3D scénu v blázinci....ta mě rozbrečela smíchy. Tenhle film stojí za to vidět. Hodně na styl Men Who Stare At Goats :)
Avatar (2009)
Na mě moc velká pohádka...
Blesk (2011)
Na jednu stranu hustokrutopřísná přítomnost Jasona Stathama, který solí jednu hlášku za druhou v britském přízvuku, ale mezi ostatními postavami působí opravdu hodně parodicky...Blitz rozhodně není akční film, ačkoliv by mohl být a bylo by to mnohem lepší...Celý film totiž působí hrozně roztahaně, pořád se skoro nic neděje a když už se strhne nějaká akce, tak to ve finále vyzní naprázdno...Rada nad zlato: Jasone, drž se od grejt britn dál
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Po skončení 2. série musim přiznat, že tohle je jeden z nejlepších současných seriálů...kdyby tady byla 6. hvězdička, neváhal bych ani vteřinu ji použít.
Bunraku (2010)
Wow...neuvěřitelně zvláštní a originální počin. Ve zkratce je to něco jako kung fu mela se samurajem a kovbojem beze zbraní v hlavní roli, v rusko-japonském městě někde kolem roku 1960...Všechno je to zabalený v úžasným barevno-komiksovým kabátě a okořeněno Woody Harelsonem jako třešničkou na dortu. Já vlastně ani nevim jesli to bylo drama, komedie, parodie, mlátička....ale jedno vim. Byl to fakt zážitek !
Cemetery Junction (2010)
Nemám skoro co vytknout. Trochu hořká komedie, o třech kamarádech, kteří chtějí konečně vypadnout z malé díry nedaleko Readingu. V době před punkovou vlnou a s happyendem :) moc pěkný fimek
Cesta za smířením (2021)
Naprostá pecka. Že Norové natočí luxusní celovečerák, kterej funguje po všech směrem a přitom si nehraje na nic víc než na kombinaci posledních 15 min z Tenkrát v Hollywoodu a reklamy na Hornbach? Paráda!