Recenze (64)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
mnohem lepší a svižnější než první díl. ale pořád to mělo (alespoň v úvodu) několik zdlouhavých a zbytečných scén.... kamera dokonalá, kostýmy, prostředí vše na jedničku. I herecké obsazení.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
ságu X-menů moc nemusím, ale toto je fenomenální!!!
Ztracený Valentýn (2011) (TV film)
ten film má tak krásný příběh, že nemohu hodnotit jinak....
Thor (2011)
mě se to líbilo. perfektně natočené, senzační zvuk. příběh slabší, ale i tak dost dobré...
Avengers (2012)
strašně moc se mi tento film líbil :-) předčil má očekávání, překvapil. Bavila jsem se :-)
Báječné dorty (2010) (seriál)
Dorty jsou sice přenádherné ale podle mě jsou spíš pro potěchu oka než jazyka... Už jen podle videa... Přeslazené, korpusy vypadají těžce a dusivě.. a to jak "špinavě" dorty opracovávají - to ve mě slavnostní choutky nevzbuzuje... raději dort decentnější, ale chuťově božský, než tyto přenádherné dorty, které chuťově zaostávají
Julie a Julia (2009)
u mě film splnil přesně to co jsem od něj očekávala. Jediné co mi trochu kazilo dojem je nevýrazný herecký dojem z amy adams.
Superpes (2007)
mám doma bígla. všechny průpovídky jako by říkal náš Spajk... Jako hláška typu "Dej psovi svoje jídlo" a další mě rozsekala... ale chápu, že jinak kvalitou nic moc film, ale pro majitelé bíglů to je zábava!
Marley a já (2008)
kdo někdy měl pejska, toho film hodně pobaví ;-)
Šakal (1997)
nevím proč, ale jeden z mých oblíbených filmů. ráda se na tento díl dívám.. nejoblíbenější scénka je, když testuje novou zbraň. plus senzační, mráznahánějící úvodní písnička!!!!