Recenze (86)
Veřejní nepřátelé (2009)
Tak a je povšem...víc jak rok očekávání a zase sem se nesklamal.)))Mann o5 udržel laťku nadmíru vysoko,a můj nejoblíbenější žánr se dočkal dalšího velice hlubokého zářezu!Obavy z digitální kamery sem hodil za hlavu a dobře sem udělal,vůbec mi nevadila,naopak v mnohých scénách umocnila geniální práce sní "live" autentičnost !Obsazení rolí vynikající!!a to pro mě osobně "nejhorší" Bale !opravdu Depp ,de Ravin a hlawně zbytek osazenctva včele s Grahamem to bylo něco!Hudba,i scenérie naprsto bezchyby.Scény jako ta v kině.))a pro mě určitě nej celého filmu "lesní rotace" se stanou nezapomenutelné.Po mírně se rozjíždějícím začátku film nabral obrovské napětí a švih a každému kdo jen trochu dokáže ocenit kvalitní práci doporučuji navštívit biograf....Michael Mann může dál vklidu spát...) 9/10
Až na krev (2007)
strhující epos o ropném magnátu který se stím moc nemazlil...
Jarní úklid s.r.o. (2008)
no takové pomalé,slušně odehrané,trochu vtipné,trochu smutné...celkově ale trochu nudné....6/10
Hrdost a sláva (2008)
tak tenhle film sem si z nepochopitelného důvodu "šetřil" na později..mno udělal sem celkem chybu,protože tohle mě opravdu dostalo.Tvrdý příběh o korupci v NYPD a ještě mezi rodinou....napětí se dalo krájet a čekal sem scénu od scény co bude dál...vynikající herecké vykony,střih,kamera,hudba...nic mi nebrání dít 8./10
Psí odpoledne (1975)
al pacinovo povedené odpoledne....
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
opravdu svižná komedie se Simonem Peggem,který je vynikající...sem tam to pokulhávalo,sem tam to šlo...6.5/10
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
něco jako úhel pohledu...příběh o lidské touze po penězích,která jde přes mrtvoly,i když vlastně náhodou....
Pokoj v duši (2009)
celkem zajímavě pojatý snímek o jednom velmi špatném návratu do společnosti...
Stáhni mě do pekla (2009)
tak konečně sem zase odcházel z kina SPOKOJEN!!!miluju evil dead 2...a tohle je prostě nářez...¨Raimi dokáže to že se vedle mě lidi začnou smát,pak náhle jako by dusit,pak smát...dělá si snáma co chce!Co se vizualní stránky týka bezchybné,příběh jak už to bývá "standartní"- ovšem pro mě neuvěřitelně přitažlivá magická cikánská kletba,věštec,médium..prostě děs...lekačky vynikající,nechápu jak někdo může napsat průměrné/chabé)jako kde sou pak ty nejlepší?TADY!!!hudba parádní..odkazy na oldskool klasiky pobaví a hlavně POTĚŠÍ!...Justing LOng,čarodějnice,kozel,médium i miloš.)...bezchybní....u finálního rituálu sem se cítěl jako když si kámoš zakrýval ve 13 oči když se duch blížil k chatě a prosil abych tu formuli linoucí se z magnetofonu seslabil...JO TOHLE MĚ BAVÏ!!!!!!!...silně uvažuju o návštěvě kina znovu....tohle je další kult žánru...
Superbad (2007)
některé gagy stály zato,jiné otřepané "vaginální"humorné dialogy už ne,kdyby tam nebyla ta policejní dvojice tak nevim nevim.))