Recenze (2 223)
Jumanji: Další level (2019)
Dá se. Občas nějaký ten vtípek. Taková jednohubka.
Díra (2019)
Šneček Bublina ze seriálu Na lodi cestuje nahoru a dolů. Zajímavý námět i provedení.
The Man Who Skied Down Everest (1975)
Z valné většiny cesta nahoru, pak sjezd dolů (ovšem ne až úplně dolů). Karavana 800 lidí. Poutavé vyprávění.
Pod vodou (2020)
Uspěchané, páté přes deváté, nepřehledné. Promarněná příležitost.
Máma má raka (2016) (amatérský film)
Lehké zklamání. Scénář mohl být propracovanější. Chlastu zdar!
Jehovova pomsta (2010) (amatérský film)
Dost dobré. Znatelný posun v kvalitě. Nečekaný konec.
Život není krásný (2008) (amatérský film)
Poněkud prkenné herectví. Mohlo se ještě trošku přitvrdit. Na amatérský film vlastně dobré.
Párty Hárd (2019)
Čtyři za odvahu a zvrácenost.
Vlastníci (2019)
Konverzační počin. Rozmanité charaktery.
E la chiamano estate (2012)
Barrák fuckuje všechny kolem kromě manželky, která by ho ráda fuckovala. Na festivalech to určitě mělo úspěch.