Recenze (2 223)
Kanibalové (1980)
Tenhle film může dostat jakékoliv hodnocení. Alibistické tři hvězdy to jistí. Chudák želva (a ostatní animálové). Právem rozporuplné dílo.
Hindenburg (1975)
Bylo to gut, nikoliv ausgezeichnet. Pěkný interiér.
Pod sluncem tma (2011)
Pozoruhodný dokument. To protože maj úplně jinou mentalitu...
Gyakufunsha kazoku (1984)
Japonská úleťárna. A Erička k tomu. Občas jak od Chytilové. Chvílemi nápaditá kamera.
Daddy's Little Girl (2012)
Brácha si vzal bráchu do parády. A to pořádně.
Ropáci (1988) (studentský film)
Pan Nedbal. Svěrák zaválel.
Vrah panenek (1975)
Nakonec si to tři hvězdy zaslouží. Zejména díky bizarnímu výkonu mladého zahradníka/chirurga, který nemá rád krev. Trochu vylepšit a mohla to být pecka.
37 sekund (2019)
Vhýlčérová japka poznává život mimo svůj domov. Odtabuizované drama.
Miss Americana (2020)
Koukatelné, v podstatě žádné mluvící hlavy. Taylorka je zřejmě někdy pěkně vypočítavá. Tou politikou to ale pohřbila. Škoda.
Národní třída (2019)
Chyběla Van Dammova helikoptéra. Scénka v šatně dobrá. Žádné veledílo, ale průšvih také ne.