Recenze (82)
Slovo pacana (2023) (seriál)
Konečně normální seriál.
Zaklínač (2019) (seriál)
Takhle zesrat Zaklínače může jen hňup nebo Netflix. Nemám slov.
Osada (2021) (seriál)
Když jsem viděl reklamu na nový seriál Osada, říkal jsem si, další sračka ČT, na to se dívat fak nebudu. Zkusil jsem a světe div se, baví mě to. Žádná pecka, ale Radka Južanová, Krausovic Dagmar a Arnoštka a to nejlepší Rubalovci. Skvělá dvojka Milan a Helenka a jejich lečo na dobrou náladu... Jo, těším se na druhou řadu.
Ostrov (2023)
Mám rád Langmajera i Plodkovou, ale tohle byla vážně slabota. Mizerný scénář a nevtipná komedie o ničem.
Národní házená (2022) (seriál)
Po prvním dílu jsem to chtěl vzdát. Dobře, že jsem to neudělal. Pak jsem se celkem dobře bavil.
Vis a vis (Netflix verze) (2015) (seriál)
Naprosto skvělý, nekorektní seriál. Žádná hluchá místa, parádní herecké výkony. Pro mě velké překvapení.
Srážka s láskou (2019)
Přitroublá americká slátanina.
Poslední zúčtování (2018)
Fuj, ani omylem Die Hard.
Pomsta (2019)
Jízda od začátku až do konce.
Red Nose Day Actually (2017) (TV film)
Sluníčkářská agitka, a tu si strčte do pr..., pardon, za klobouk.