Recenze (102)
Shrek 2 (2004)
O malinko lepší než jednička a o HODNĚ lepší než trojka... :-)
Velkej biják (2007)
Nehorázná trapná pakárna. Po 15 minutách jsem to nahrál na USBčko a to jsem rozdupal a zapálil... Nenávidím tyhle filmy.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Válečné filmy nemám rád, ale tenhle mě vzal! 5/5
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Nelze komentovat xD Všichni vědí......
2001: Vesmírná odysea (1968)
Musím říct, že některé pasáže byly zbytečně dlouhé.
Láska nebeská (2003)
All you need is love... a o tom to je!
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Svět, který stvořil John Ronald Reuel Tolkien byl zfilmován Peterem Jacksonem téměř dokonale. Měl jsem možnost zhlédnout 3 a půl hodinovou verzi a ani vteřinu jsem toho času nelitoval.
Hry s časem (2008) (seriál)
Tento pořad je fantastický. Jedná se o pořad ve kterém zkoumají pohyby věcí sledované vysokorychlostní kamerou, která dokáže zachytit až 20 000 snímků za vteřinu.
Já, robot (2004)
Jedno z nejlepších Sci-fi co jsem kdy viděl. A to jsem jich viděl spoustu... I Robot má geniální osobitou atmosféru, která mě prostě dostala. Asi to je i výborným soundtrackem.
Hanebný pancharti (2009)
Parádní dialogy, parádní scénář, parádní režie... to je Quentin Tarantino.