Recenze (461)
Štamgast (1987)
Some people never go crazy. What truly horrible lives they must live.
Zelená kniha (2018)
Krásný film.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Ale je z toho komedie!
The Grand Tour (2016) (pořad)
Krátká přestávka jim, zdá se, jenom prospěla ... :)
Taxikář (1976)
Parádní atmosféra, ale jenom atmosféra. Je možné, že jsem to úplně nepochopil, ale je holt rok 2015...
Ledové království (2013)
Bez toho zpívání by to bylo za 4*, ale pěkný.
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Nejlepší šprti na světě... :)
Hon na lišku (2014)
Tak tohle se mi vůbec nelíbilo. Film jsem shlédl jenom kvůli sportovní tématice, té je ale ve filmu poskrovnu. Hlavně se zde řeší strašně podivný vztah hlavních postav,v čele s očividně psychicky nemocným du Pontem (Steve Carell). Dále se film také odvíjí strašně pomalu, zápletka v podstatě chybí a tak jediné co se mi vcelku líbilo, byly slušné herecké výkony.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Zas to samý, ale na mě to pořád funguje...
Šofér (2014)
Potrhlé, ale výborně vyvážené, ani na minutu nenudí...