Recenze (461)
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Nezapomenutelný film a jediná parodie, která dokáže konkurovat 1. Bláznivé střele...
Bláznivá střela (1988)
Klasika nad klasiky, Leslie Nielsen na Hrad...!!
Serenity (2005)
Skvělé rozuzlení seriálu, které by mohlo stát i samo za sebe, ale samozřejmě znalost o tři roky staršího seriálu může znamenat i rozdíl jedné či dvou hvězdiček...
Hard Boiled (1992)
****** - přidávám šestou hvězdičku...normálně se mi opravdu nestává, že bych neměl slova, ale tady...RESPECT...
Žhavé výstřely 2 (1993)
Extrémní zábava od začátku do konce...
Žhavé výstřely (1991)
Obvzlášť v záplavě ubohých parodií posledních let se tato leskne jako drahokam ve školní jídelně...
Transformers (2007)
V televizi by to bylo na míň, ale pokud se na to vydáte do kina, čeká vás jeden z nejlepších akčních filmů, nádherná Megan Fox a rozhodně nejlepší film Michaela Baye.
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Za svými předchůdci lehce pokulhává, znovu je to však skvělá podívaná a musím říct, že konečná scéna: Vy jste kamarádi? Ne, my jsme rodina! ,se mi vryla do paměti a budu rád když tam na vždycky zůstane. Vzdávám čest celé kvatrologii a všem co se na ní podíleli.
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Pořád dobrý… Není moc sérií, které si dokázali udržet úroveň takhle vysoko…
24 hodin (2001) (seriál)
Lepší špionážní a akční seriál, k tomu ještě s tolika víceméně odpovídajícími řadami, určitě neexistuje… 1. 90%, 2. 85%, 3. 95%, 4. 85%, 5. 80%, 6. 85%, 7. 80%, 8. 75%