Recenze (461)
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Po 14 řad (zatím) vymýšlet stále nové kriminální příběhy, tak aby si udržely originalitu, a obecně vysokou úroveň seriálu si už samo o sobě zaslouží vysoké uznání. I ten nejhorší díl kriminálky podle mě nebyl špatný. Když k tomu přičtete dobré nenucené herecké výkony (na rozdíl od ostatních kriminálek, kde se už ani tak nevyšetřuje, jako spíš podivně hádají neuvěřitelné výsledky) a běžné, uvěřitelné, ale přesto zajímavé mezilidské vztahy a ústřední linie (ta nejlepší byla rozhodně v sedmé řadě) vyjde vám z toho Kriminálka Las Vegas. + Po světě podle mě nikdy nechodila lépe napsaná a zahraná postava vyšetřovatele, nežli Gill Grissom. + například díly jako Krize identity, Oběma nohama v hrobě nebo Neobvyklá podezřelá by podle mě zasloužily to nejlepší ohodnocení i samy za sebe. Tak jako tak lepší kriminálku v televizi nenajdete...
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Nenechte se odradit pomalejším začátkem, od druhé poloviny první série je to geniální seriál.
Sedm (1995)
Je až zvláštní jak moc se mi ten film líbil, protože ho z velké části tvoří jen obyčejně vypadající scény z každodenního života detektivů. Ale právě tyhle záběry mají v sobě tolik reality, že dohromady s ohromnou atmosférou, příběhem a prostředím, ve kterém se film odehrává, dávají dohromady neuvěřitelně působivý temný příběh, na který musím přiznat, že mám snad i trochu strach se podívat z novu. Sem tam si člověk po dobrém filmu zasteskne po tom, aby se ocitl uprostřed jeho dění. Tady však normální člověk musí říct: Sakra, ještě že to není doopravdy...
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Velvyslanecká imunita... Byla zrušena..!!! GENIÁLNÍ !!!!!!!!
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Je strašná škoda, že celá první řada byla jednoduše průměrná, protože ve druhé se to parádně rozjelo. Bohužel to ale už nestačilo a tak tu máme další hanebně otevřeně ukončenou Stargate (po Atlantis samozřejmě). 1. řada 3*, 2. řada 5*
Star Trek (2009)
Jediný film, na který jsem se podíval během jednoho roku víckrát, a to rovnou asi 8x… Vizuálně dokonalý, nadčasový a geniálně zpracovaný příběh, který je nejen pro znalce žánru. Jo a navíc otevřeně říkám, že je ve filmu použitý nejlepší hudební doprovod, který jsem kdy slyšel.
Smrtonosná zbraň (1987)
Tohle považuji už strašně dlouho za můj nejoblíbenější film a pokaždé když ho znovu vidím, tak se akorát potvrdí, že mám pravdu.
Život je krásný (1997)
Těžko uvěřit jak může tak smutný film z jedné z nejhorších období v novodobé historii působit tak kouzelně a zábavně.
Četa (1986)
Pro mě nejlepší válečný film.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Nejlepší a nejzábavnější dobrodružný film, které jen těžko někdy někdo ( něco ) překoná.