Recenze (166)
Já, Frankenstein (2014)
2 hvězdy za herecké výkony. Jinak film naprosto o ničem. Ještě, že to bylo takové krátké, nedovedu si představit, že bych u toho strávil 2 hoďky.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Povedené pokračování prvního dílu. I když je děj trošku předvídatelný nic to neubírá na jeho kvalitě. Už se těším na třetí díl, který hádám brzo přijde do kin.
Kniha života (2014)
Velmi pěkný animák s orignálním tématem a hezkým příběhem.
LEGO® příběh (2014)
Roztomilá hříčka v nádherném LEGO světě, kdo by mohl odolat? Ale na 5* to fakt nemělo.
Mstitel bezpráví 2 (2014)
Sice Béčkový film, ale zase ne tak špatný. Trejo a Glover k sobě pasují a celkem jsem se u filmu i bavil a fandil těm dvěma.
Need for Speed (2014)
Kromě několika zajímavých či napínavých scén film nic moc nového nenabídl. Snad jenom vzpomínky na hraní stejnojmenné herní série.
Pompeje (2014)
Pro mne naprosté utrpení. Přišlo mi to nezáživné, nudné. Vykradené téma Gladiátora... A Kiefer mě tam vyloženě štval.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Pokud bych měl srovnávat s jedničkou, tak tohle bylo o třídu horší. Čekal jsem prostě víc. Přišlo mi to moc nezáživné, až moc jsem věděl, co se bude dít. Chtělo by to nějaké pořádné překvapení.
Strážci Galaxie (2014)
Solidní hovadina, která fanoušky sci-fi a vesmírné akce potěší.
Škatuláci (2014)
Vtipné. Originální. Poutavé. Na rozdíl od většiny hodnotících se mi animák velmi líbil. Krásné zpracování, a velmi příjemní padouchové alias škatuláci.