Recenze (1 667)
Perný den (1964)
"Tímto prohlašuji most za slavnostně otevřený" řekl George, a přestřihnul ševcovi metr...
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Naprostou většinu stopáže je pátý Harry Potter naprosto fenomenální. Yates má hroznou spoustu nápadů a velkou vizuální představivost (velmi často jsem si říkal, že PŘESNĚ TAKHLE jsem si to představoval). Bohužel, poslední třetina je až příliš zmatkovitá a oproti knižní předloze značně zkratkovitá a v akčním finále je vidět, že zde ještě nemá Yates pevnou půdu od nohama, což se projevuje na značné nepřehlednosti (kontinuální i prostorové) a ani 3D tentokrát nepomáhá, spíše naopak. K tomu spousta nevyužitých postav a téměř totální absence Hedwig's Theme (hudba je ale sama o sobě velmi fajn) nakonec sráží "JEN" na velmi soldní 4 hvězdičky.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Na můj vkus příliš nekonzistentní děj. Bavil jsem se královsky, ale orgasmus se nedostavil. 7/10
Next (2007)
příjemné překvapení - solidní a předeším ne příliš digitální akce, skvělý Cage a velmi střízlivá délka dělají z Next velmi zajímavý trihller, který ani není moc sci-fi.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (2001)
V podstatě standartní díl seriálu, ale roztažený na skoro dvě hodiny, čímž celkové tempo bohužel trpí. Taktéž změna hudebního stylu oproti seriálu je jedině na škodu.
Rychle a zběsile 2 (2003)
Když to bylo nové, líbilo se mi to na tři hvězdy ale teď, o těch pár let později nemohu přehlížet všechnu tu tupost, přehnané pozérství a samoúčelnost. Ne ne a ne...
Čtyři bratři (2005)
od Singletona pořádná podpásovka. Že natočí takhle dobrý film totiž asi nečeal skoro nikdo. Stylově brilantní, jaksepatří nekompromisní a neustále cool.
Já, robot (2004)
Jeden z nejlepších akčních filmů poslední doby, bohužel značně opomíjený. Asimov sice překopán od základů, myšlenka ale zůstala zachována. Oscarové triky, skvělý Will Smith a snad poprvé a taky naposled výborný Marco Beltrami..
Lví král (1994)
Jeden z vrcholů filmové tvroby. Nejen té animované
Pearl Harbor (2001)
Zkompostování hodný ekl a naprostý výsměch historii. FUJ! Mám rád Michaela Baye, tohle ale naprosto neustál...