Recenze (374)
S vyznamenáním (1994)
pohodička a v roce 1994 mi Moira Kelly vyrazila dech..:-)a přál jsem si být žiletkou:-)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
skvělá hudba...charismatičtí herci..přesto pro mne je výsledek tak trochu připitomělý..
Přijímačky (2009) (TV film)
typicky americké,typicky teenegarovské..a těm je ten film taky určen..nevím kolik to může přínést náctiletým středoevropanům a kolik mladým američanům?protože tenhle film opravdu není určen pro mne:-).........ale, není to uplně tak špatné,pokud se na to snažím dívat očima 14letého vyjuchance:-)....
Parta hic (1976)
a nakonec ten štrůdl ,ten mi neudělal dobře...:-)tenhle film taky ne...a přitom taková herecká parta hic se tam sešla..ale ono ze srágorové předlohy málokdy uděláte super film..dá se to(viz Chalupáři),ale ne vždy ..a to je tento případ
Pretty Woman (1990)
tak takhle má vypadat romantická komedie..nic náročného...sladké až mne občas bolí zuby,...ale to je v pořádku!pro mne jedna z nejlepších romantických komedií..ani nevím proč jsem vlastně dal jenom čtyři hvězdičky?:-)je to proto,že se stydím přiznat,že se mi to vlastně líbí?:-)
Prokletí Salemu (2004) (TV film)
je vidět,že je to televizní film..ale není to špatný televizní film..a dokonce jsem se chvilku i decentně bál..a o to tady jde,ne?:-)
Mamma Mia! (2008)
podle mne je to zábavný kousek:-)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
srdcovka
Četa (1986)
pro mne nezapomenutelný film a užasné Adagio for strings
Půlnoční kovboj (1969)
Everybody is talking at me