Oblíbené seriály (10)
Jmenuju se Earl (2005)
Pro mne naprostá kultovka. Viděny všechny díly nejméně 2x, některé i 10x a víc a stále baví :)
Městečko Twin Peaks (1990)
Městečko South Park (1997)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Hra o trůny (2011)
Narcos (2015)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Úžasná atmosféra, vynikající příběh, famózní herci, hudba, akce (sakra ty přestřelky stály vždy zato), historické souvislosti… Dalo by se pokračovat do nekonečna. Boardwalk Empire mi přirostl k srdci hned prvním dílem a po zhlédnutí posledního, tam nadobro zůstane. Někdy si zase sjedu z nostalgie první řadu. No a možná i další, a další. Těch postav, jmen, gangsterů, poslíčků i kurev, co se zde prostřídalo, sakra nevzpomenu si na jedinou postavu, které by chyběl nějaký charakter. Všechno naprosto úžasné!
Zákon gangu (2008)
Po X letech dokoukáno. Sons je fajn seriál. Nehledal bych chyby, je to přeci jen o gangu, ne o partičce motorkářů, to bych mohl koukat na Divočáky, to jsou "motorkáři". SoA je seriál plný intrik, vztahů, násilí, krásných motorek a aut. Akce na výbornou, postavy skvěle napsané, skvěle zahrané. Na konci mi tekly slzy, to se mi fakt nestalo ani nepamatuji.
Cestománie (1999)
Cestománie u mne teda určitě je! TOP cestopis