Recenze (23)
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Ještě 15 minut před koncem jsem chtěla dát 4*, ale za vlasy přitažená scéna, zlehka vykradená z Pravdivých lží, mě donutila změnit názor. Akčňák velmi kvalitní, tvůrci se rozhodně za finální výsledek 4. dílu stydět nemusí... Ale zkrátka už to není ono.
Měsíční svit (1985) (seriál)
Moonlighting válcuje všechny krimi seriály z 80. let, díky za sympatickou a třeskutě zábavnou hlavní dvojici!
Mravnost nade vše (1937)
Člověk se až diví, jak málo se toho za těch 70 let změnilo. A ještě více se diví, jak milý, vtipný a chytrý film bylo možné natočit v tak krátkém čase.
Alenka v říši divů (2010)
Nebylo to špatné - dokonce můžu vyjmenovat spoustu pozitiv, od té "správné" Alenky a obou královen až k vizuálnímu ztvárnění, které zapůsobí i v 2D verzi. Bohužel však ne vždy platí, že celek je roven součtu částí, jak je patrné na tomhle filmu. Nemůžu se zbavit dojmu, že se tvůrci za každou cenu snažili vmáčknout příběh do zadané stopáže, a místo kouzelné podívané jsem sledovala 104 minut dlouhou, otravně barevnou roadmovie, kde se scény a lokace měnily až příliš často beze smyslu (a to přesto, že jsem z dávné paměti vydolovala, o čem příběh je).
Stealth: Přísně tajná mise (2005)
Lehce nadprůměrný akčňák... Jistě, mnoho věcí bylo přitažené za vlasy, ale s tím se prostě počítá, ale povedené akční scény a sympatičtí herci leccos zachrání. Jedinou věc jsem ale nepochopila - JAK mohli v té klíčové akci (z čistě geografického hlediska) obsáhnout polovinu Asie? :D
Princ z Persie: Písky času (2010)
Nečekala jsem mnoho, ale nakonec byla velice příjemně překvapená. Sice zde najdeme jen osvědčené postupy i filmová klišé, ale výsledek prostě baví. Ústřední dvojice je sympatická a z vizuálního hlediska je celý film prostě pecka - s četnými skoky a dalšími vychytávkami jako bonus. Kéž by se více žánrových filmů takhle vydařilo.
Deset a půl stupně: Apokalypsa (2006) (TV film)
Upřímně, dobře jsem se u toho pobavila. Problémem může být fakt, že šlo o smrtelně vážně myšlenou záležitost... Velké minus za to, že jsem se nedočkala příletu Supermana, který by přiklonil zemské desky k sobě, a že největší americká jaderná elektrárna se dvěma chladicími věžemi musela být ochráněna naprosto civilním způsobem - výbuchem zemního plynu, jehož zásoby se nacházely tak 200 metrů od elektrárny... Jo, a sorry za spoiler
Náhodné setkání (1999)
Celkem koukatelný film, bráno z pohledu oddychovky. Při bližším zamyšlení ale vyplývá na povrch, že něco chybí a děj je poměrně nezajímavý, nepochopitelný a nepřináší ani nic překvapivého...
Protektor (2009)
Protektoru můžeme některé aspekty vytknout, ale jeho stylizace a báječná hudba pomáhají udržet tempo, ve kterém se příběh odehrává. Místy odlehčený tón vzbuzuje v divákovi naděje, že přeci jen nedojde k závěru, ke kterému se celou dobu nevyhnutelně schyluje. Rozhodně unikátní počin mezi filmy zobrazujícími danou dobu.
Ďábel nosí Pradu (2006)
Klasická oddechovka, nicméně v rámci žánru vyniká celkem chytrým scénářem, vtipem a atraktivním prostředím, ve kterém se odehrává. Děj a především závěr byl trapně předvídatelný, ale pořád se jedná o příjemnou záležitost se zatraceně nepříjemnou Meryl Streep. 7/10