Recenze (26)
Propast (1989)
4k UHD remaster dream. Oplatilo sa na to cakat dlhe roky.
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Rozmyslal som co zmysluplne napisat k tomuto filmu, ale neda sa fakt. Je toto kokocina jak traky :D :D :D Holyúd ide do riadnych sraciek a ten Shuri(ci ta, alebo nebodaj to?, who knows...) je najotravnejsi charakter v historii kinematografie. 1*davam iba za holohlavu bohynu Okoye, I´m guilty priznavam sa :)
Nene (2022)
Kazdy kto dal viac ako 1* je vadny... sorry not sorry. Po filme aj vsetci afroamericania na to picovali ked vychadzali z kina, a ze ich tu je v Memphise dost(70%cca)... takze tak, nabaitil ich vlastny rejza :D
6 underground: Tajné operace (2019)
Davam 4*, "pohonil" som na verbalovom komente a miestnych vseznal(debil)kov posielem tiez ta tam :D Skoda ze to nekomentoval Tsunami_X, rad by som si precital tu sracku co by vypotil po tej 1* ^^
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Aky super serial, na pomedzi 4-5*. A potom dojde takyto koniec... nech slak trafi tvorcov za toto... u filmov davam dole 1* za podobne konce, boze ale ved toto je serial, mas tu priestoru kolko chces, nie cca 2h. ... a proste, cely serial mi skazili na koniec, ahh.
Horizont události (1997)
Ahhh, tieto konce... ako ja to neznasam... 1* dole
Battle at Big Rock (2019)
2* aj to iba za tie potitulkove sceny :)
Avengers: Infinity War (2018)
Tsunami_X ** Veselohra. Struktura je polymorfní. >>>Zomrel som. Pan je iny expert... :D :D :D
Nesmrtelní (2010) (seriál)
Videl som diel 7. Dlhá cesta domov, na Vianoce. Taka haluska slovenska :D
Objevujeme Ameriky (2012) (seriál)
Zas(r)a ta US&A...