Recenze (26)
Takoví normální zabijáci (1994)
45 min., chcel som, ale viac sa proste neda. A lutujem hodnotiacich, co dali viac ako(budem tolerantny) 3*...
Nejlepší zvířata Ameriky (2012) (TV film)
Sračka NG USA ... zlatucke BBC :/
Metro (2013)
Jedným slovom: komédia :D
Bitch Slap (2009)
2* za 2 pary (.)(.), tretia nebola moc dobra :D :D :D
Úkryt (2011)
Krista pana, wtf ten koniec? WTF!!!???!!! Aby zdochol ten reziser!
Gravitace (2013)
Film bez deja, natočený čisto pre 3D kiná(letiaca skrutka na začiatku, hneď som vedel ktorá bije). Ale aj keď to bolo také "o ničom", sledoval som to z napätím počas celého filmu. Pravda, vadilo mi tam občasné nelogické správanie Sandry, tiež skorý odchod Georga ale aj tak to bol film, v ktorom boli pekné obrázky. No za seba musím dať dole 1*, kôli tomu koncu. Strašne nenávidím takéto konce, keď čakám ešte niečo, nie postavenie sa na nohy a bum titulky...