dejavu26

dejavu26

Dana B.

Česko

1 bod

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2
    • 27.2.2019  13:51
    Roma (2018)
    **

    Nekonečně dlouhá, šedivá sonda do nudného života mexické služky, emocionálně komplikované jako bramborová kaše. Jestli to mělo nějak souznít s Felliniho Silnicí, tak na mne nezapůsobilo. Oceňuji nerušivé herectví hlavní postavy, a hlavně exteriéry venku. Škoda, že jich nebylo víc. Vleklé interiérové scény byly až dusivé, děj zoufale vyprázdněný a nevylepšovaly to ani detaily kamery z podhledu pod autem, prizmatem psích výkalů.

    • 1.1.2019  11:36
    Jezdec (2017)
    ****

    Zajímavý, vícevrstevný film s ne až tak akčním dějem, ale vyhýbající se obvyklým klišovitým schématům s happy endy. Pro vnímavějšího, přemýšlivého a trpělivého diváka pastva pro oči. Pokud máte navíc rádi koně a chápete posedlost a nevyhnutelnost práce s nimi, kterou lze jen těžko opustit, bude ve vás film hluboce rezonovat.

    • 5.12.2018  02:06

    Tedy něco tak nechutného, jako bylo zakončení tohoto dílu, jsem neviděla. A to jsem zvyklá na leccos. Divím se, že tenhle seriál normálně pustili, k tomuto dílu by měli dávat blicí pytlíky. Opravdu hard core humor.

    • 1.11.2018  17:35

    Kdysi se mi to hodně líbilo v kině a hlášku: "Vrať se děvče, život není šestákovej krvák!" "Když ho nežijete, nestojí ani za ten šesták!" si pamatuji dodnes.

    • 15.1.2018  10:43
    Bába z ledu (2017)
    ****

    Moc pěkný, hluboce lidský, jemný a nevtíravý film. Chce se to jen uvolnit a nečekat nápadnou a dramatickou zápletku a rychlé akce. Film si tak nějak tiše zurčí v lehce zvlněné říčce a pak ještě drahnou chvíli pracuje v hlavě.

    • 5.1.2018  10:29
    Marie Terezie (TV film) (2017)
    ****

    Myslím, že recenze byly zbytečně příkré a film si zaslouží poctivé 4 hvězdičky. Není jen o skvělých exteriérech a kostýmech a zajímavých hercích, ale ukazuje i řadu reálií, které se skutečně staly, navíc podnítil mnoho diváků si vyhledat informace o těchto postavách a osvěžit si dějepis, jak o tom sami psali. Celkem chápu i zkratku, kterou se scénáristce podařilo se vyhnout válkám a účasti FŠ v jejich velení. Škoda, že to nebyl seriál, kde by se MT dostala k zajímavým reformám, které ovlivnily nejen naši historii, ale řada z nich přetrvala až dodnes, a rozkreslení charakterů doplňkových postav, např. matky MT, která by se projevovala i jinak, než pitím vína, historicky to byla opravdu zajímavá postava. Já jsem za tento film ráda a nijak mne neurážel plytkostí, ani nepřipomínal béčkové filmy pro hospodyňky z kuchyně R. Pilcher, a to jsem docela náročný divák, preferující spíš drsné severské filmy nebo psychologická dramata. Možná, že ho spíš preferují ženy, protože muži ty rozbory vztahů moc nedávají, i kritiky na čsfd by tomu nasvědčovaly. :) Přirovnávat ho k Angelice či Sissi je chucpe, spíš nabízí paralelu se seriálem Viktorie, a to nejen podobou obou historických postav v řešení postavení ženy na trůnu a mindráků jejich mužů z béčkové role. Rozhodně není pravdou, že s historií neměl nic společného, věcí, které tam skřípaly, bylo jen pár. Je dobře, že film byl osobní a zaměřen na hlavní pár, i tak tam byla sdělena řada zajímavých historických podrobností a zajímavé bylo i ožití období vrcholného rokoka.

    • 11.3.2017  22:40

    Mišík byl samozřejmě perfektní, ale škoda, že to Němcová tak zavraždila mizerným zvukem. Vláďa mluvil místy tak potichu, že téměř nebylo rozumět, a spoustu času vyplácala na křečovitou, rádoby originální vatu, kterou mu vnutila pro oživení (slepice, planeta a spoustu další hlušiny). Vláďa má tak zajímavou tvorbu, život i kariéru, že mne mrzela každá vteřina dokumentu, promrhaná na tyto křečovité, nudné, manýristické hovadiny (obdobně si, bohužel, počínala i v dokumentu o Michnové). Pokud si povrchní Němcová začne hrát na umění, je to prostě průšvih. Místo, aby poslouchala a ocenila ty lidi, kteří něco dokázali a nechala je v prostředí, kde jsou, je jí to málo a snaží se tam nacpat své hysterické ego. Výsledek je jen trapnost, faleš a křeč. Ale zas, abych jen nekritizovala, moc mne potěšilo, že se podařilo ještě zastihnout Hladíka a zazněl v dokumentu též a potěšil i Honza Hrubeš, který moc není vidět, stejně tak jako některé archivní vykopávky videí (ten špitální s Olinem a Veselým byl nej).

    • 2.3.2017  05:39
    Moonlight (2016)
    *

    Aby autory čert po poli honil a Spáčilovou s nimi za dějově vyprázdněnou linku a absurdní scénář, kdy se depresivní, absolutně submisivní hrdina mávnutím zázračného scénáristíckého proutku změní nesmyslnou a nepravděpodobnou distorzí na úspěšného, nasvaleného dealera s řetězem kolem krku a nevkusnou károu poté, co prošel pasťákem - za takové pohádky mohou být vděčni tak lidé s podobným problémem někde v ghettu. A nic na tom nevylepší ani oslavné ódy Spáčilové na kameramanské řemeslo ve vlnách. Je to prostě příšerná a otravná nuda s hrdinou, kterého každé slovo bolí a nevylepší to ani jeho vypatlaná a flekatá feťácká matka. Největší intelektuální drama spočívá zřejmě v tom, že hrdina napřed neví, jestli je homosexuál, či nikoliv a že drogový dealer může mít i své kladné stránky. Za mne propadák, nezaujalo mne to vůbec ničím, kromě toho, že se to proslizlo z politických důvodů na Oscary. Letos byly oscarové filmy dost zklamáním, nudný byl i Klient (a to mám íránskou kinematografii dost ráda), nezaujalo mne příliš ani depresivní Místo u moře, muzikály nemusím, La La Land nedám, tak snad leda Lion, žádná pecka to taky není, ale tak na **** z 5 hvězd by se Lion dal ohodnotit.

    • 20.11.2016  15:44
    Pustina - Epizoda 5 (E05) (epizoda) (2016)
    *****

    Zatím nejtíživější díl. Po skončení jsem se cítila jako pod lavinou, tenhle díl byl přímo na panáka.

    • 13.11.2016  21:07
    Pustina (TV seriál) (2016)
    *****

    Mistrovský kousek, kdy se nemohu dočkat každého nového dílu. Jaroslav Dušek je skvělý i jako záporák. Bylo terno ho získat pro tuto netradiční roli. Jen je škoda, že scénárista mu k maniodepresi naordinoval v dobách záchvatů amnézie, což se u této choroby nestává. Tradičně výborná byla i Zuzana Stivínová, kde jsem si alespoň odpočinula od jejich řvavých rtěnek, ve kterých vypadá, jako by zahryzla krtka. Úžasná Petra Špalková, která by měla být vidět ve filmech mnohem častěji a super je i Eva Holubová, která v roli mistrové a hostinské nemůže nikoho zklamat. Roman Skamene též potěšil úsporným a přesvědčivým výkonem a výborní byli i Jan Cína i Eliška Křenková. Velkým překvapením byl i Janek Gregor, velmi přesvědčivý v roli tetovaného sígra z pasťáku - z těch kluků je tam jednoznačně nejlepší. Doufám, že ho uvidíme i v dalších filmech. Vývoj a proměny postav mne vyloženě těší a příběh se tak stále rozvíjí, aniž by se člověk ztrácel. Měla jsem trochu obavy, že se díly dvou režisérů od sebe budou přeci jen lišit jinou rukou, ale byly zbytečné. Jeden díl lepší než druhý a je jedno, jestli je režírovala Alice Nellis nebo Ivan Zachariáš. Precizní exteriéry i interiéry působí tísnivě, ale budí zvědavost a nenudí. Děkuji i za skvělé osvětlení i ozvučení, kdy autoři odolali dělat originální "umění" à la Modré stíny a točit postavy v přesvětlených záběrech, huhlající si cosi pod vousy. Bonusem je top nechutná scéna s borščem, ta je špičková, to jsem odvracela zrak i já, z pitevny zvyklá na leccos, ale tohle se nedalo. :-)

    • 24.9.2016  16:45
    Máma má raka (amatérský film) (2016)
    odpad!

    Větší buranskou trapárnu jsem dlouho neviděla. Směs sprostoty a těch nejtrapnějších, nejjednodušších hospodských vtipů, apokalyptický běs. Studentské filmy jsem měla vždy ráda, byly originální a neotřelé, tohle je sjezd do nejhlubší kotelny.

    • 18.9.2016  10:47

    Vynikající film, který se mi zaryl hluboko pod kůži. Skvělí herci, zajímavé exteriéry, poutavý scénář. A Vláďa Merta jako usměvavý bůh, to nemá chybu. :)

    • 18.8.2016  09:09

    Krásný film pro introvertní, romantickou duši. Emily, která se obrnila před bolestí řadou slupek a předvádí se jak enfant terrible z toho nejhoršího úhlu hned na začátku, aby si otestovala lidi kolem, jestli bude přijata a milována i ve své nejstrašnější podobě. Její přítel, který je fascinován silou její osobnosti, cílevědomostí a sebevědomím a přimyká se k Emily až s otrockou oddaností, zpočátku působí dojmem šikanovaného trouby, koktajícího v rozrušení, posléze odhalí polohu drsného ochránce, ale i komika. Nádherný film s mnoha polohami s hloubkami.

    • 16.8.2016  23:29

    Krásný, dojemný, komorní příběh ze světa vietnamských dětí. Úžasná krajina, skvělá hudba. Ale též velký kontrast k našemu světu. Dětem místo domácího mazlíčka stačí ropucha, jejich světem jsou skromné hry, lampionové průvody, přísní rodiče, tatínek s leprou, zavřený ve chlívku a svět bez zdravotního pojištění. Není přehnané, že se o tomto filmu mluví v superlativech.

    • 29.6.2016  09:45

    Nick Vujicic je úžasná a inspirativní osobnost, která dodává sílu mnoha lidem po celém světě. Zasloužil by si víc, než primitivní, manipulativní, krátkometrážní agitku, téměř bez děje. Je velká škoda, že se tenhle úžasný příběh takhle filmově promrhal. Věřím, že pokud se s ním někdo setkal poprvé až tady, tak to řadě lidem stačilo, aby byli překvapeni a udiveni, ale kdyby ho znali a viděli jeho vystoupení a videa, věděli by, že se z jeho příběhu dalo udělat mnohem víc. Poetická kamera nestačí. Škoda.

    • 24.4.2016  23:31
    Pět mrtvých psů (TV seriál) (2016)
    ****

    Pěkné, líbilo. Záběry ze zoo byly moc fajn, i ty mlžné krajiny byly působivé, zápletka zajímavá, scénář šlapal, hudba pěkná. Škoda jen, že pan Krobot nedostal víc prostoru a vtipných replik, v první sérii byly ty konverzačky mezi ním a K. Melíškovou nejlepší, tady trochu víc zazářil jen na konci u vietnamské polévky Pho. Pobavilo mne, že to natáčeli dokonce v pražské holešovické tržnici za halou 8, kde je skutečně stánek člověka, který ji umí nejlépe z celé Prahy. Geniálním tahem bylo obsazení Honzy Kaliny ze 100 zvířat do role nadřízeného Kristýny. Byl to vždy živel, ale že v něm tříme tak překapivé herecké nadání, jsem netušila. Taky by bylo fajn, kdyby pečlivěji vybírali fotky k seriálu, aby se člověk již po druhé sérii, kdy si prohlédne na webu ČT fotky a video bonus, dozvěděl předem nejen, že to postava Kristýny Horové přežije, ale dokonce též kdo je vrah, tak to je trochu škoda. Ale to byly detaily. Šlapalo to a jsem ráda, že se toho zas ujal pan Hřebejk, předchozí Modré stíny pro mne byly velkým zklamáním po všech stránkách a unudily mne natolik, že jsem je ani nedoukala. Snad se dočkáme brzy i další série pod jeho taktovkou.

    • 12.12.2015  11:21
    Psí rok (2009)
    odpad!

    Strašlivá kunďárna, která pravděpodobně hne žlučí každému nad 6 let s IQ nad 75, kdo ví jen něco málo o psech a nenechá se zaplavit sentimentem. Se sebevražednou důkladností scénárista vrší jednu broskvovinu na druhou, počínaje vypuštěném agresivního psa z přepravky z neznámého důvodu už na letišti. Člověk, který o sobě tvrdí, že radil druhým se psy, si jde teprve nastudovat jedno z nejprofláknutějších plemen psa border kolie v nějaké knížce pro děti z MŠ. Své původní dva psy přestane pro jistotu venčit, jednoho utratí a druhého nacpe dceři, aby měl prostor předvádět své zhoubné řádění, kdy není schopen vyvenčit ani uhlídat při celodenní přítomnosti doma nového psa borderky, což má být asi komické, ale k uzoufání není. A perlí i ostatní postavy, např. veterinářka s diagnózou: „Stanley kulhá, je to důsledek toho, že se mu hodně snížil tep.“ Nebo odbornice na psy, která s majitelem předvede takovou kravinu, že citlivější kynologické povahy musely během filmu okousat všechna vodítka ve skřini a pak se oběsit na stopovačce, aby to nemusely dokoukat.

    • 2.12.2015  16:50

    Moc pěkný a citlivý film. Kdo by čekal třeskuté příběhy pacientů, případně větší podíl Bolkovy komiky, bude asi zklamán, film je zaměřen spíš na vnitřní boj a vyrovnání se hlavní hrdinky s infaustním typem rakoviny, kdy pro ni má největší cenu zůstat v aktivním životě tak dlouho, jak to jen bude možné, ale příběh se odvíjí bez drásavě emočních scén, provádí celkem všedním životem ženy z jihomoravské vesnice, přesto na na něj hned tak nezapomenete, pokud se vám podaří se na hlavní hrdinku napojit - víc se děje pod povrchem mimo hlavní děj a dialogy. Pro mne byl tento film po Sedmero krkavcích dalším milým letošním překvapením české kinematografie.

    • 27.11.2015  21:06

    Velice příjemné překvapení na poli české filmové pohádky, která osloví i dospělé diváky, a to nejen, když se dívají na film se svými dětmi. Českou pohádku jsem nějak přestala vyhledávat poté, co mi odrostlo dítě a po předávkování mnoha vánočními slátaninami s uječenými, hysterickými čertíky a strašidýlky a s nesmyslně zmatenými scénáři, křečovitě se snažícími o originalitu a beze studu prznícími naše klasická díla, mne oslovil pouze Anděl Páně. Na Sedmero krkavců jsem se podívala kvůli M. Issové, která mne svým mimickým a pantomimickým projevem nikdy nezklamala a byla jsem zvědavá, jak zvládne nevděčnou roli němé a byla jsem nadšena. Herecký koncert M. Issové a S. Remundové byl jedinečným zážitkem. Škoda, že herecký talent S. Remundové není v českém filmu více využit. Nadchly mne i krásné exteriéry prostředí Vysokých Tater a Zvíkova a zaujal i zajímavý scénář A. Nellis, ve kterém dominovalo její oblíbené téma mateřství. Příjemná hudba a nenásilné hraní ostatních herců, kteří pod režisérskou taktovkou A. Nellis odolali pitvoření a křeči, tak častému nešvaru pohádek, jakož i skvělé kostýmy, ve kterých byla královna opravdu důstojná a nebylo třeba zesměšňovat zápornou postavu bizarní róbou, byly dalším bonusem navíc.

    • 13.4.2015  18:03
    Láska (2012)
    ****

    Láska je tisíckrát omleté téma filmů, většinou je to ale láska mladých, krásných lidí. Jak vypadá láska ve stáří, na sklonku života, kdy jeden už nemůže a druhému docházejí síly, na to se zaměřil tenhle skvělý francouzský film. Film, který ocení diváci, mající rádi hloubku a bez potřeby hledět na svět obroučkami růžových brýlí.

    • 9.4.2015  21:02

    Bláznivý Kusturica, jak ho známe z Černé kočky, bílého kocoura, opět na romské téma, ale tentokrát temnější a dramatičtější, přesto stejně fascinující. Opět se objeví skvělá romská herečka, hrající v Černé kočce matku Idy a skvěle zahraný a přesvědčivý hlavní hrdina Perthan vás zklame jen v případě, že se budete pídit po jeho dalších filmech a zjistíte, že je již po smrti, neboť podlehl heroinu.

    • 9.4.2015  12:10
    Sekretářka (2002)
    ****

    Vtipně a invenčně pojaté nekonvenční téma S/M hrátek, které pod povrchem atraktivního tématu a skvělých hereckých výkonů obou hlavních představitelů otevírá široké pole k přemýšlení o tom, kdo je vlastně v takovém vztahu silnější a závislejší, jaká míra důvěry je potřeba k rozvinutí takového vztahu a jakou moc má to, když Marťan na naší planetě najde nedopatřením druhého.

    • 30.1.2015  18:42

    Vykradená hudba Phila Glasse z Koyaanisqatsi má patrně navodit pocit industriálního osamění a nesmyslnosti lidského počínání. Leč - nějak se nepovedlo. Pro vzbuzení pocitů je třeba, aby mne autor někam zavedl a k tomu potřebuji víc, než to, co předvedla režisérka a scénáristka Scarlett Johansson zde. Film chápu jako pokus Scarlett nám ukázat, že má na víc, než být jen sexysymbolem. Snad tedy někdy příště, až to bude mít i nějaký nápad. Docela mne pobavilo, kdo téhle broskvovině dal pět hvězdiček a - ano, jsou to ti, kterým kraluje Scarlett jako nejoblíbenější herečka v jejich žebříčcích popularity.

    • 20.6.2014  12:03

    Skvělé drama o potlačení viny, které dnes a denně vídáme kolem sebe. Viníci si umí odůvodnit jakoukoliv vinu a omluvit sebe samé, až tomu někdy i sami uvěří. Vězení je vždy plné „nespravedlivě“ odsouzených a my si marně lámeme hlavu, jestli je viník blázen, lhář, hrající na efekt, či svým omluvám a výmluvám sám uvěřil.Hudba však byla dost zklamáním. Za takovou šumařinu, jako předvedl varhaník zejména v Bridge Over Troubled Water, by se rděl studem i třetiřadý pianista, ale ani ostatní hudební kousky to moc nevylepšily. U filmu, prezentovaného jako hudební a s takovou časovou plochou a velkolepým nástrojem, jsem tedy čekala mnohem víc.

    • 8.6.2014  20:34
    Laňka (2001)
    ***

    Skvělý herecký výkon hlavního protagonisty, krásná hudba i kamera. Nedbalost scénáristy, který se pokoušel namluvit divákům, že hemofilie je nemoc bělochů a syn ji zdědil po bělošském otci, ač i dítě ze střední školy ví, že hemofilii může přenést pouze matka, dost zamrzela. Víc, než nejasný konec, kdy nebylo zřejmé, jestli hrdinovy slzy jsou z deprese z toho, že má AIDS, nebo úlevy z toho, že ho nemá..

    • 23.2.2014  08:39
    Revival (2013)
    *****

    Tenhle film byl pro mne překvapením roku. Když jsem viděla upoutávku, téma mne nijak nelákalo a obávala jsem se trapné křeči, ale nestalo se. Tak vtipnou a chytrou komedii, která není založena jen na volné skladbě vtipných gagů, ale na uvěřitelném, avšak ne předem předvídatelném ději, jsem neviděla několik let a v české kinematografii je dobrá komedie vzácný klenot. Herci se překonávali, všichni podali skvělé výkony, příběh měl spád, muzika do něj skvěle zapadla. Ráda se k tomuto filmu budu vracet pro dobrou náladu.

    • 14.2.2014  19:56
    Jako nikdy (2013)
    ****

    Citlivý, introvertní příběh, který nezaujme akčním dějem nebo překvapivou pointou, ale skvělými hereckými výkony Petry Špalkové (škoda, že se ve filmech objevuje čím dál vzácněji), Táni Medvecké i Jiřího Schmitzera, podbarvenými úžasnou muzikou od Kazet a působivými exteriéry i interiéry, ale též solidním, uceleným výběrem výtvarných děl. Příběh umírajícího muže mezi dvěma sebe obětujícími se ženami zaujme tím, že v centru děje není umírající, ale ti kolem něj a děj se odehrává nikoliv manifestovaně, ale skrytě. Musela jsem pak přemýšlet o tom, jak umírající osobnost stále budí kolem sebe někdy až nezasloužený respekt a ze strachu staví hráze zloby a jak nesmírně těžká je péče o kolem sebe kopajícího člověka, pro kterého je soucit a slabost horší než smrt. Je to těžké dokonce tak, že si člověk sáhne na dno a nemá sílu řešit své ego, žárlivost, peníze, budoucnost nebo společenské postavení. Důležité je jen tady a teď a zvládnout minutu po minutě. Postavu Jarky (T. Medvecká) pak evokuje text závěrečné písně v titulcích Jizvy: „I když jsi pryč a jizvy už jsou zahojený..., jsme propojený“a onomu propojení pak obětuje klid v rodině a otevírá starou ránu nevěry svému manželovi. Kupodivu však nenastane rozklad a chaos, ale katarze; jasné nebe po bouři, kdy Jarka svým klidem ustojí nejen těžkou rodinnou situaci u sebe doma, ale i pozici té nechtěné navíc ve vztahu ke svému bývalému milenci a jeho přítelkyni. Nádherný, chytrý, dobře udělaný a nevtíravý film, u kterého jako minus vidím jen otevřený a nijaký konec, který mne nikam nezavedl, abych o něm mohla dál přemýšlet.

    • 20.11.2013  08:29
    Liberace! (TV film) (2013)
    ***

    Další romance ve stylu „Svedená a opuštěná“, tentokrát z homosexuálního prostředí, vyprávěný z pohledu bývalého milence výstředního pianisty. Slušný a poctivý chlapec, kterého zlý a zhýralý boháč donutí nejen žít uzavřeného ve zlaté kleci, ale vysloveně proti jeho vůli mu vnutí plastickou operaci a drogy, zneužije opravdové lásky plachého chlapce, který nepoznal domov, aby ho pak vykopnul jako chudáka s pár igelitkami a závislostí na koksu na ulici. Tento chudáček bez mrknutí oka odepsal své pěstouny, i svůj sen se stát veterinářem, aby se stal hračkou boháče, nám o svém životě bez pianisty cudně neprozradil ve filmu mnoho dalšího. Jen obyčejný zjev a normální šaty hrdiny na konci filmu dají tušit, že se z toho „nějak dostal“. Na sklonku života se ve zhýralcovi pohne svědomí, aby si zneužitého chudáčka přivolal na smrtelnou postel se s ním rozloučit, ovšem ne až tak moc, aby se tomuto andělovi, který jediný to s ním myslel dobře, omluvil a něco ze svého majetku mu odkázal. Příběh tedy sám o sobě značně subjektivní a diskutabilní a bez zajímavého děje, pokud vás tedy neohromí kýčovitá pompéznost Liberaceho vily, obřích prstenů a vykroucených kožichů a rób, dotažená do maxima. Zachraňují to jen excelentní herecké výkony obou hlavních představitelů, které by mne však nepřitáhly k obrazovce se na to podívat znovu.

    • 21.8.2013  23:38

    Po dlouhé době nádherný film, který mne silou lidskosti a příběhem zcela dostal. Zbytečné ho rozpitvávat, vše dokonale sedlo do děje a bylo skvělé jako celek. Navedlo mne to na spoustu úvah a vzpomínek na lidi, z nichž někteří odešli dobrovolně ze života nebo žijí jako zlomené stíny. Na které osud naložil víc, než unesli a se svou ránou se někdy pokoušeli marně srovnat dlouhá léta. Jako by hrůza, kterou jim provedli jiní lidé a kterou si nezasloužili, se stala zároveň jejich cejchem a cenovkou nebo osudem, který jim předurčil, že nemají žádnou cenu. A o tom, že pod maskou klauna se někdy skrývá ten nejhlubší smutek. Nebo o tom, jak tenká je hranice mezi hrdinou a poserou a že někdy rozhoduje pouze síla okamžiku. Moc díky za tenhle počin.

    • 15.8.2013  10:51
    Samsara (2011)
    ***

    Pěkné, uklidňující, ale, bohužel, velice vykrádající Koyaanisqatsi, které je nepřekonatelné. A to jak vizuálně, tak hudebně. Samsara je jeho slabým odvarem a nepovedenou kopií, i když nedosahuje takového kýče jako Baraka. Co jsem však ocenila jako původní a zajímavé, byla skeč mima s hlínou, ač mi tam obsahově moc nezapadala, aspoň rozptýlila trošku tu hypnotizující nudu a tísnivé záběry z drůbežárny.

<< předchozí 1 2
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace