Recenze (22)
Outer Banks (2020) (seriál)
Koukal jsem se na to se svou náctiletou dcerou na její doporučení, ona z toho byla úplně na větvi. A přesně tak to je...je to seriál pro náctileté, pro které to bude díky hezkým tvářičkám a exotickému prostředí hit. Dívat se na to dalo a člověka i zajímalo jak to dopadne. Má to ale spoustu věcí, které prostě nejdou přehlédnout. Fakt musí 16ti letí vypadat tak na 25 a vlastně se tak i chovat?? Fakt je USA běžné, že 16ti letí jezděj auťákama, kouří, chlastaj a úplně v pohodě daj na budku starším a dospělejm ( i poldům) to vlastně ani není divný. Plebs je chudej, ale vlastně nikdo z nich nic nedělá a přesto na pivko, travku a benzín prachy jsou vždy. A teď přijde to asi nejhorší...fakt jsou fízlové v USA takoví idioti, že jim každej puberťák vždy uteče?? Myslím, že česky by se ten seriál měl jmenovat ..Jak jsme utekli poldům.
Kyklop (2008) (TV film)
Byl to dobrej film, to nemůžu říct. Kdyby tam byly alespoň nějaký nahotinky..ale nic..šeď, šeď, nuda.
Praha - den & noc (2022) (pořad)
Člověk si najednou uvědomí, že Muž na radnici nebo Okres na severu jsou vlastně fajn zábavně seriály :)
Gravitace (2013)
Kdyby to byl dokument, tak dobrý. Takhle je to pár hezkejch záběrů vesmíru bez příběhu. Ještě k tomu Sandru moc nemusím ( překvapila pozitivně jen v Crash) . Takže 2 hvězdičky jsou asi víc, než si film zaslouží.
Na lovu (2021) (pořad)
Mně se to hodně líbí, rozhodně lepší než všechny manželky, ulice, co na to Češi, protřena a podobně. Co mi trošku vadí, že je to všechno na čas a tím se asi snižují schopnosti soutěžících, když jsou v časové tísni. Na druhou stranu chápu, že bez těch limitů by to bylo asi nekonečné. Poprosil bych všechny zdejší kritiky, kteří nazývají lovce podvodníky, co znají otázky dopředu, ať si zkusí představit, že jejich neznalost odpovědí neznamená podvod lovce.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Nevím jaké má v Německu úkoly dálniční policie, ale pochybuji že takové, co má Simír plus jeden z jeho 255 parťáků. Prakticky neexistuje zločin, který by oni neřešili... Žádný zločinec v Německu si nemůže být jistý, že když zrovna páchá trestný čin, není někde poblíž ten malej Turek...ze začátku se na to šlo i chvilkami dívat, teď už je to trapnost nad trapnost....
Laboratoř smrti (2004) (TV film)
Mělo mě varovat už jméno Lorenzo Lamase na prvním místě mezi herci..ale jsem nenapravitelný optimista a zase jsem se nachytal.....hrozné digitální triky, hrozní herci, hrozné hlášky...tohle je odpad jak vyšitej.....a zlatý hřeb..nekonečně dlouho močící voják, který by si měl prý podle sexyvojandy pořídit větší zbraň :)))))))
Tyranosaurus: Zhouba Aztéků (2007)
Zrovna jsem se chtěl jít rezavým drátem šťourat do oka, ale pak přepnu telku a běží tam tohle...a já začnu koukat. Raději jsem si měl jít hrát s tím drátem..rozhodně by to byla větší zábava a menší mučení..
Pelíšky (1999)
Jedna z těch lepších porevolučních komedií. Některé scény jsou nezapomenutelné. Bohužel kodetova postava se mi tím antikomunismem zdála trapná. Na komedie jako Vrchní , prchni..Marečku podejte mi pero a podobně to zdaleka nemá...
Frank z džungle (2010) (seriál)
Mám rád dokumentární pořady o přírodě. Ale tohle není zrovna můj šálek. Mám radši,když hlavní postavy jsou zvířata a ne člověk.