Recenze (140)
Sociální síť (2010)
Úžasná hudba a pod vedením Davida Finchera jeden z nelepších filmů poslední doby.
Expendables: Postradatelní (2010)
So simple but so bloody good.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Hodně ujetá záležitost,ale vůbec mi to nevadilo!A docela jsem si to užil!
Dar (2009)
Nikomu nic necpe,příjemně plyne a velice zajímavě předkládá jeden životní příběh!
Opustit Las Vegas (1995)
Pere se to ve mně.Chvilkama jsem se maličko nudil,ale a čekal na to až bude konec,ale zase přišly chvíle,kdy se mi téměř zastavil dech....až tak mi ho některé scény braly.Nakonec za tu nevšednost a výbornou hudbu hodnotím na plno!!Výkon Cage a Shue netřeba komentovat,to je neoddiskutovatelné umění.
Sex ve městě 2 (2010)
Vždycky bude budit rozpory v hodnocení.Jednomu se bude nadmíru zamlouvat a druhý ho bude nenávidět a říkat,že je to obnošené a zašlé zboží.Takhle se to nedá hodnotit.Zkuste shlédnout pečlivě všechny série seriálu,přemýšlet nad každou větou,každou scénou a zaručeně většina získáte vztah,ať je jakýkoliv.Ať se děje co se děje,já narozdíl od mnoha pětihvězdičkových k němu mám vztah a to tenhle film a celý "Sex ve městě" dělá něco originálního a nezapomenutelného.Když jsem u prvního dílu hodnotil,dal jsem o hvězdičku více,tady bohužel musím s hodnocením mírně dolů,jednička byla více v duchu seriálu,tenhle se ubírá už trošičku jiným směrem.Bohužel,ale i tak,nebylo to tak špatné.Odpad rozhodně dne,to bych ztratil soudnost.To je přinejmenším totální blbost posílat to hodnocením takhle nízko,to je spíše nepochopením podstaty.
Zrození šampióna (2009)
Při nejmenším velké zklamání.Já tomu nevěřil snad ani minutu!
2Bobule (2009)
S těžkým srdcem,ale přece mi nic jiného nezbývá.Po pro mě velice příjemném zážitku u sledování "jedničky",pro mě jí i navždy zůstane,bych na toto pokračování velice rád rychle zapomněl.Bez šarmu,bez nápadu,bez emocí,absolutně postrádající to kouzlo,které měly pro mě první bobulky.Je mi to líto.
Uvězněna s monstrem (2010)
Kdyby mě aspoň něčím překvapili a skončilo to jinak,ale takhle nemůžu jinak.Opravdu naprostá ztráta času.
Samec (2009)
Neurazí ani nenadchne.Taková příjemná nedělní oddechovka se spoustou nahých těl:-).