Recenze (628)
Bastardi 2 (2011)
Jedna hvězda dolů za to že Tomáš Magnusek nabral mezi 1 a 2 dílem nejmíň 20kg!!! :D 20%
Batman a Robin (1997)
Bože můj Schumi co jsi to udělal s batmanem Clooney tam nemá co dělat, úplné sesměšnění batmana (parodie). Hroznej Robin a ty kostými jsou jak pro pětiletý děti a příběh stojí za hovno! Já ti to teda odpouštím na chybu má každý právo a proto nedávám odpad!!!!!! Batman a na něm žárovky můj božééééééé:(
Bezva vejška (2006)
Nápad je dobrej a provedení také dobré. Na takovou pohodovou školu bych chtěl taky chodit i pro to dávám vyšší hodnocení, ale ne jenom proto i jsem se dobře bavil. :)
Bláznivá dovolená v Evropě (1985)
Dobrý den, Já a moje rodina hledáme SEX! :D 60%
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Steve Carell mě mile překvapil a chválím o za skvělý výkon a samozřejmě je to i díky zápletce, která je jednoduchá až je geniální, kde se všichni co se mají rádi sejdou spolu a až tam zjistí jak jsou do sebe zamilovaní :) 80%
Bláznivej sejf (2003)
Ten konec mě nakonec dostal a dal jsem tomuto filmu za tři hvězdy. Bláznivý sejf to zrovna není, spíš bych řekl že bláznivá banka, ale vtipné scény tu určitě nechybí. :) Hlavně ten konec jak ty tři to vykradou a pak se maj stát ředitelé banky a řeknou "KONČIM" s úsměvem na tváři no to mě dostalo. :D :D :D
Blbec k večeři (1998)
Ještě větší blbec než jsem doufal!! :D
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Kde tady najdu srací díru? :D :D :D 85%
Bota jménem Melichar (1983)
Pěkný český film o dětech a škole kde se krade. Zdeněk Troška natočil dobrý film a u mě zabodoval. :)
Bullet Train (2022)
Parádní, brutální a vtipná jízda japonským vlakem, krerou jen tak nezažijete i když beruška si myslela že pojede tak jednu stanici ale vylítla až nakonečný:D 80%