Oblíbené filmy (10)
Barbar Conan (1982)
Pro mne naprostá klasika, která do dnes není žádným fantasy překonána. Skvělé záběry a dobrá výprava, Arnold hraje nejenom svaly, úžasná hudba, všechny postavy mají ducha, … Je to film, na který se vždy rád kouknu znova. To POMO: Dlouhé záběry jsou tu skvělé a rád si je užívám, podobně jako je zbožňuju v Hodný, zlý a ošklivý. Dobře že tam jsou. :-)
Pátý element (1997)
Byl jsem mnohonásobně donucený se na tento film koukat až se mi začal líbit. Ne! Teda jo. Ale Pátý element je naprosto úžasná, rychlá a zábavná sci-fi, kterých by mělo být víc.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Pro mne nejlepší western všech dob. Úžasná hudba, neuvěřitelné a dlouhé záběry, špičkové obsazení a bezvadné postavy, dobrý příběh, prostě u mne Nr. 1.
Tenkrát na Západě (1968)
Tenkrát na Západě mám jako Nr. 2 mezi westerny. Hubda, obsazení, příběh, záběry, postavy, … Vše naprosto skvělé.
Sedm statečných (1960)
Do třetice sedm. :-) Pro mne western Nr. 3. No jo, je tam spousta nostalgie z dětství, ale postavy a obsazení mne prostě baví, natočené je to skvěle, tak co. :-)
Láska nebeská (2003)
Skvělé pokoukání, zábavné, s city, skvělé obsazení, co víc říci.
Slavnosti sněženek (1983)
Tenhle film může za to, že jsem si Poustevníka od Bedřicha Nikodéma musel koupit na iTunes do své sbírky. Zábavné, vtipné a melancholické. Skvělé.
Kulový blesk (1978)
***** Co víc napsat.
Flash Gordon (1980)
Nejen kvůli hudbě od Queen a nádherné Ornelle Muti tenhle film zbožňuju.
Barbarella (1968)
Barbarellu jsem objevil vcelku nedávno, před pár lety, a hned jsem si ji zamiloval. Vybavilo mi to vzpomínku, že jsem jako dítě zaslechl tenhle název filmu ve spojení s erotikou, a musím uznat, že za hlubokého komunismu (ve skutečnosti socialismu) to muselo být skoro porno. Dnes je to jen takové lechtivé, ale o to více jsem si ho užil.