Recenze (315)
Hazardní hráč 2 (2000)
Pokud se chcete důsledně připravit na film Natalie Císařovské "Její tělo" tak tohle je vhodný film. Kromě Lea De Mae tam hraje i Silvia Saint. A to je přijemný bonus.
Top Gun: Maverick (2022)
Drsná frajerská americká klasika v trochu novým vohozu, ten ale nevá. Je totiž docela cool. Film pro velký plátno.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Ultra hustá mega zábava. Kam se hrabou jiné tájné služby. Matthew Vaughn je zkrátka machr. A herecký obsazení lahůdkový.
Teorie velkého třesku - Hypotéza dárkových předmětů do koupele (2008) (epizoda)
Někdy Sheldonovi Lee Cooperovi nestačí dost dárkového mýdla do koupele, aby mohl vyrovnat hodnotu dárku od Penny.
Válka Roseových (1989)
Stará velmi vcelku fajna komedie i když taková archivní. Ale neva, člověk se na ní rád podíva znova a znova. A směje se kupodivu znova a znova.
5 Days of War (2011)
O boji udatného gruzínského lidu proti zákeřné ruské invazi. Andy Garcia je v této roli výborný. Svět měl Gruzii více pomoci. Souhlasím s názorem Václava Havla.
Staříci (2019)
Pane jo, takto jsem nečekal, že mě tak příjemně překvapí českej film. Navíc je proti zločinnému režimu před rokem 1989.
Aquaman (2018)
Unikatní DC comics adaptace trochu odstrkovaného hrdiny toho universa. Jason Momoa je zkratka dost dobrej.
Rambo III (1988)
Hodně dobré a na úrovni dvojky oproti o něco horší jednicče. Hlavní je přece zabíjení rusakovských komoušskéj band, který se snažily roztajovat po svobodném Afghanistánu. Zavěrečná bitva je takové akční pošušnaníčko.
Václav Havel, Praha - Hrad (2009) (seriál)
Václav "Vašek" Havel na Hrad? Jasná volba voto žadná. V jakýchkoliv volbách by porazil jakéhokoliv kandidáta, i kdyby proti němu kandidovál jakykoliv prezident včetně Masaryka a Beneše o těch komouškejch vůbec nemluvě, Klausovi a Zemanovi taky.