Recenze (315)
Hardcore Henry (2015)
si spíš jen pánská zaležitost a současně dost hustej akčí úlet. Člověk si chvilku připada jako v PC gamese a chvilku jako hlavní hrdina sám. Vyjmečně dobrej ruskej rejža.
Život Adèle (2013)
Romantický film o milostném vztahu mezi dvěma sexy holkama. Upřímný a emotivní film o lásce, o dospívání, poznávání sama sebe, navíc se skvělou kamerou. S tím se neda než souhlasit.
Tenet (2020)
Tak tenhle kousek od DC Comics je další vyjimkou, že v některých situacích může být dobrý jako Marvel. Možná je to taky Christopherem Nolanem.
Castillos de cartón (2009)
Dost dobře a zajímavě uchopená erotika. Marcos se José líbí, vídají se na kurzech kreslení v umělecké škole, odkud se zná i s Jaimem. S krásným Marcosem skončí v posteli, kde ji jeho tajemství zaskočí. Jaime je však připraven a náhle jsou na to tři a zdá se, že to jim vyhovuje.
Sebevražedný oddíl (2021)
Tak matoucí je název stejný název jako Sebevražedný oddíl z roku 2016. Ale to je drobnost. Obsazení dobrý. Fajn biják je to. Fajn, že je tu Margot Robbie. Opět njlepší Harley Quinn.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera vs jen Liga spravedlnosti je těžké rozhodovaní, protože mi to přijde moc stejné, totožné.
Sedm let v Tibetu (1997)
Po zralé úvaze dostane Sedm let v Tibetu hvězd 4 (na FDB 7). Brad Pitt hraje dobře člověka z Evropy, co má lehce temnou minulost a zde ji napraví.
1917 (2019)
Sam Mendes docela umí. A ani téma první světové válku mu neděla větší problémy. Doporučený film s válečnou tématikou.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Bezva americkej akční biják, který je jako nadupaný steroidy a dalšíma stimulantama. Zkrátka potěší správného znalce akčních filmu na duši.
Americká krása (1999)
Docela dobrej emerický biják o americký kráse s Kevinem Spaceyem a hlavně a hlavně především sexy Menou Suvari. Škoda, že tam nebylo víc erotických scének.