Recenze (26)
Paranormal Activity 3 (2011)
rozhodně nelepší lekačky ze všech dílu, při každé lekačce jsem poskočil v křesle :D , moc se mi to líbilo a věřím tomu, že doma to bude ještě lepších, když to budu sledovat se sluchátkama a sám v noci, protože v kině bylo pár puberťáků, kteří to kazili, tu atmosféru
Fighter (2010)
ten film je excelentní, Baleovi i Wahlbergovi jsem to věřil, opravdu se s tím žili :)
Super 8 (2011)
výborný film, výborná Fanning...tohle si zaslouží 5
Úžasňákovi (2004)
úžasnej animák,můj nejoblíbenější!!!nic mu nechybí-vtipný,akční a hlavně úžasný, jak už napovídá název :)
Transformers 3 (2011)
nadmíru spokojenej, efekty,hudba,3D všechno super, ikdyž jsem se trochu bál Rosie tak se s tím vypořádala dobře, ikdyz na Megan nebude mit zadna :)
Rychle a zběsile 5 (2011)
nejlepší díl ze všech!!! Vin Diesel vs. The Rock, nemám slov!!!