Oblíbené filmy (10)
Terminátor (1984)
Rocky IV (1985)
Paranormal Activity (2007)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Úžasňákovi (2004)
úžasnej animák,můj nejoblíbenější!!!nic mu nechybí-vtipný,akční a hlavně úžasný, jak už napovídá název :)