Poslední recenze (32)
Na západní frontě klid (2022)
Variace na Remarqua. Kdo to četl vězte: z knihy zůstal název a jména postav. To je vše. Ve filmu jsou navíc dějové linky, které si tvůrci vymysleli a do původního námětu vůbec nezapadají. Diváka mají navíc za dementa po lobotomii, který nedokáže pochopit zbytečnost a nepochopitelnost války z těch (bezesporu excelentních) hrůzostrašných bojových scén (kvůli kterým to má smysl alespoň jednou vidět); režisér jen nenabídne pointu, místo toho vám ji narve celou do prdele a ještě se k tomu ptá, jestli jste to opravdu pochopili a jestli je všechno jasný a nepotřebujete ještě nějakou dějovou linku navíc, aby sdělení bylo na 550%. Spíš než o Remarqův příběh se jedná o střípky, které nedávají dohromady smysl; něco jako Tardiho komiks "To byla zákopová válka" - bizarní a hrůzostrašné historky ze zákopů: u Tardiho to byl ale záměr, tady to chápu jako selhání.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Rád bych dal "Odpad", ale vlastně nemůžu hodnotit - poprvý v životě jsem odešel z kina uprostřed promítání.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Knihu jsem četl, a proto je film sračka.